شهردار منطقه پنج قم خبر داد: احداث کمپینگ مسافرین و زائرین در مسجد جمکران


شهردار منطقه پنج قم خبر داد: احداث کمپینگ مسافرین و زائرین در مسجد جمکران

شفقنا- شهردار منطقه پنج قم از احداث فاز نخست کمپینگ مسافرین و زائرین در پارکینگ 4 مسجد جمکران به مساحت بیش از 25000 مترمربع خبرداد. به گزارش شفقنا، علیرضا اقبالیان اظهار داشت: فعالیت های پروژه های عمرانی و خدماتی منطقه حتی در روزهای پایانی سال در حال انجام می باشد. او با اشاره به انجام پروژه های عمرانی، خدماتی و […]

شهردار منطقه پنج قم خبر داد: احداث کمپینگ مسافرین و زائرین در مسجد جمکران

شفقنا- شهردار منطقه پنج قم از احداث فاز نخست کمپینگ مسافرین و زائرین در پارکینگ ۴ مسجد جمکران به مساحت بیش از ۲۵۰۰۰ مترمربع خبرداد.

به گزارش شفقنا، علیرضا اقبالیان اظهار داشت: فعالیت های پروژه های عمرانی و خدماتی منطقه حتی در روزهای پایانی سال در حال انجام می باشد.

او با اشاره به انجام پروژه های عمرانی، خدماتی و ترافیکی منطقه از احداث کمپینگ در پارکینگ ۴ مسجد مقدس جمکران، به مساحت بیش از ۲۵۰۰۰ مترمربع و با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال خبر داد و افزود: به منظور رفاه حال مسافرین و زائرین حرم کریمه اهل بیت (س) و مسجد جمکران احداث سکوهای پارک خودرو و اتوبوس و اسکان خانوادگی در حال اجراست.

شهردار منطقه پنج همچنین از تجهیز نمازخانه های بوستان های منطقه جهت برپایی نماز جماعت خبر داد و گفت:سرویس های بهداشتی بوستان ها نیز بهسازی شده و در مکان هایی که لازم بوده است چشمه های جدید احداث گردیده تا در زمان حضور مسافرین در بوستان ها نیز با مشکلی مواجه نشویم.

او در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه پنج جهت استقبال از بهار در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، زائرین و مسافرین نوروزی آمادگی کامل را دارد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس