فروش فوری محصولات سایپا از 30 بهمن شروع می‌شود


فروش فوری محصولات سایپا از 30 بهمن شروع می‌شود

نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش عنوان کرد فروش فوری محصولات سایپا با هدف تنظیم و به ثبات رساندن قیمت خودرو در بازار از 30 بهمن شروع می‌شود. مدتی است شرایط بازار خودرو در حالت نابسامانی عجیبی به سر می‌برد و حتی قیمت خودروهای داخلی به قیمت 6 ماه قبل... نوشته فروش فوری محصولات سایپا از 30 بهمن شروع می‌شود اولین بار در...

نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش عنوان کرد فروش فوری محصولات سایپا با هدف تنظیم و به ثبات رساندن قیمت خودرو در بازار از 30 بهمن شروع می‌شود.

مدتی است شرایط بازار خودرو در حالت نابسامانی عجیبی به سر می‌برد و حتی قیمت خودروهای داخلی به قیمت 6 ماه قبل خودروهای وارداتی نزدیک شده است، از این رو خودروسازان داخلی اعم از ایران خودرو و سایپا قصد دارند با اجرای طرح فروش فوری محصولات خود تا حدودی قیمت بازار را تنظیم کرده و از افزایش لحظه‌ای آن جلوگیری کنند.

فروش فوری محصولات سایپا از 30 بهمن

دکتر عبدالله بابایی، نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش در خصوص طرح‌های فروش این شرکت عنوان کرد سایپا قصد دارد برای کنترل قیمت خودروهای داخلی در بازار و همچنین حمایت از مصرف‌کنندگان واقعی خودرو، طرح فروش فوری محصولات خود را از 30 بهمن شروع کند.

البته در این طرح فروش به ازای هر کد ملی و کد پستی فقط یک خودرو عرضه می‌شود. عبدالله بابایی در پایان خاطرنشان کرد شرکت سایپا بر اساس مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌تواند 20 درصد از ظرفیت تولید خود را در این طرح فروش به بازار عرضه کند که البته قیمت این محصولات بر اساس اعلام سازمان حمایت خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403