عشایر خوزستان خواهان تداوم مسولیت آیت الله جزایری شدند


عشایر خوزستان خواهان تداوم مسولیت آیت الله جزایری شدند

اهواز-ایرنا- جمعی از عشایر عرب و بختیاری خوزستان با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در این استان و سردادن شعارهایی ،تداوم مسولیت آیت الله موسوی جزایری دراین سمت را خواستار شدند.

به گزارش ایرنا مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان شامگاه یکشنبه در جمع این عشایر ضمن تقدیر از حضور آنان گفت: آیت الله موسوی جزایری جبهه مستحکمی مقابل انحرافات و وهابیت بوده و برای ایجاد همدلی و یکپارچگی اقوام در خوزستان تلاش فراوانی داشته است.
حجت الاسلام جلال جابریان اظهار داشت: پس از سخنان آیت الله موسوی جزایری در نماز جمعه هفته گذشته اهواز در خصوص وضعیت جسمی شان ، موج گسترده ای از درخواست ها در استان و سطح کشور برای ماندن این عالم عالی قدر در این سمت شکل گرفت.
وی آیت الله موسوی جزایری را یکی از شخصیت های برجسته علمی اسلام در منطقه برشمرد و افزود: وی یک چهره برون مرزی است و در کشورهای عراق ، لبنان، هندوستان سوریه و بیشتر کشورهای اروپایی شناخته شده است .
حجت الاسلام جابریان گفت: وی از زمان انقلاب تا جنگ تحمیلی و پس از آن در کنار سایر علمای استان مقابل انحرافات وهابیت ایستادگی و مبارزه کرد.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در سال 1358 اهواز تنها یکصد طلبه داشت ، این درحالی است که به برکت وجود آیت الله موسوی جزایری و افزایش تعداد حوزه های علمیه ، تعداد طلبه های اهواز به بیش از چهار هزار نفر در بخش برادران و خواهران رسید و بیش از 10 هزار طلبه در استان تا کنون در مکتب این عالم عالی قدر تربیت شده اند.
وی اظهار داشت: اکنون با توجه به اهمیت وجود این عالم بزرگ در استان، با عنایت به درخواست های مردمی و علما و عشایر غیور عرب و بختیاری استان و ائمه جمعه استان از آیت الله موسوی جزایری خواستاریم که همچنان در خطبه های نماز جمعه شاهد حضور وی باشیم.
آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته اهواز موضوع بیماری خود و ضعف جسمی ناشی از آن را با نمازگزاران مطرح کرد و گفت ممکن است نتواند ازاین به بعد نماز جمعه را اقامه کند.
7152/6002

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...