چرا ونگر پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد؟


آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی از فرصت حضورش در رئال مادرید و دلایل رد این پیشنهاد صحبت کرد. نوشته چرا ونگر پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

چرا ونگر پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد؟

ونگر و توضیح دلایل رد پیشنهاد رئال مادرید
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۰
چرا ونگر پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد؟

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی از فرصت حضورش در رئال مادرید و دلایل رد این پیشنهاد صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرسن ونگر سرمربی ۶۹ ساله، در سال ۱۹۹۶ هدایت آرسنال را برعهده گرفت و تا سال ۲۰۱۸ بر نیمکت مربی گری توپ‌چی ها نشست. او تا سال ۲۰۰۶ روزهای خوبی را در این تیم سپری کرد ولی پس از آن، تیمش دائم رو به افول رفت و هیچگاه اوضاع خوبی برای آرسنال رقم نخورد. در این میان، رئال مادرید به دنبال جذب ونگر بود و سرمربی فرانسوی از دلایلش برای رد پیشنهاد سپیدپوشان خبر داد.

ونگر گفت:

” به نظر من، مربی باید روی سه سطح تاثیر بگذارد. اول، روی کارنامه بازیکنانی که با آنها کار می‌کند. دوم روی سبک بازی تیمش و سوم، روی ساختار باشگاهی که در آن کار می‌کند. به نظر من، این وجه خیلی مهم است و من هم به همین علت تیم را ]به مقصد رئال مادرید [ترک نکردم چون به نظرم ساختار تیم هنوز در حال رشد و پیشرفت بود.”

ونگر درباره اینکه آیا دوست دارد هدایت رئال را در آینده برعهده بگیرد یا نه گفت:

” نمی‌توانم پاسخ سوال شما را بدهم زیرا نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی برایم رخ خواهد داد. کار من این است که بهترین بازی را از بازیکنان بگیرم و امیدوارم که بتوانم در آینده هم این کار را انجام دهم ولی در ابتدا باید بتوانم بهترین عملکرد را از خودم بگیرم و فعلا به دنبال راهی برای این موضوع هستم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط