به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "حمیدرضا خانپور" مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: عملیات احداث واحد صنعتی مانیسمان در زمینه تولید لوله بدون درز خطوط نفت و گاز با واگذاری 50 هکتار زمین صنعتی در شهرک صنعتی خرمدشت به شرکت سها صنعت آرتا شروع شد.

خانپور در نشست و امضا قرارداد فی مابین با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: فاز اول این کارخانه با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد ریال و اشتغال 200 نفر تا پایان سال آینده با همکاری دستگاه های اجرایی و خدمات رسان به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: خط تولید فاز دوم این شرکت با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریال و اشتغال 300نفر تا دو سال و نیم آینده، بهره برداری و افتتاح میگردد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این شرکت زمینه اشتغال هزار نفر را به صورت غیر مستقیم ایجاد می کند.

دراین جلسه "منوچهر حبیبی" معاون اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به موقعیت خوب شهرک صنعتی خرمدشت اظهار داشت: از مزیت این شهرک راههای دسترسی، تکمیل کلیه زیرساخت ها و معافیت مالیاتی 13 ساله است که سرمایه گذاران داخلی و خارجی را ترغیب برای سرمایه گذاری می کند.

وی دستگاه های خدمات رسان و اجرایی استان را مکلف به تامین نیازهای سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی نمود تا متقاضیان سرمایه گذاری بدون دغدغه به فعالیت تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار بپردازند.

حبیبی ضمن معرفی پتانسیل های استان برای همکاری مجموعه استان در راستای سرمایه کذاری شرکت سها صنعت آرتا اعلام آمادگی کرد.

استان قزوین جز استانهای برتر کشور در زمینه جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی در شهرک های صنعتی می باشد.

شروع عملیات احداث واحد صنعتی مانیسمان