بلاتکلیفی ادامه‌دار بزرگ‌ترین پروژه فنی و حرفه‌ای کشور بعد از 17 سال


بلاتکلیفی ادامه‌دار بزرگ‌ترین پروژه فنی و حرفه‌ای کشور بعد از 17 سال

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگ‌ترین پروژه فنی و حرفه‌ای کشور در نوع خود در پیشانی شهر چرام استان کهگیلویه و بویراحمد، 17 سال است که همانند زخمی روی دل مردم سنگینی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، فرج‌الله راد در نشست بررسی مصوبات سفر معاون اقتصادی وزیر کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این پروژه از سال ۸۰ تاکنون، نیمه‌کاره رها و به معضلی تبدیل شده است و نه تنها آن را تکمیل نکردند بلکه می‌خواهند آن را تصاحب هم کنند.

وی اظهار کرد: کارفرما و مجری این پروژه که تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اداره‌کل راه و شهرسازی است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فنی حرفه‌ای بهره‌بردار این طرح است و می‌توانیم فرمانداری چرام را هم در این ساختمان جا بدهیم اما اینکه بخواهند آن را به فرمانداری بدهند، ممکن نیست چرا که فنی حرفه‌ای به این ساختمان نیاز دارد.

راد با تأکید بر ضرورت اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه گفت: انتظار ما این است در کنار ساختمان اداری، حداقل ۲ کارگاه از ۸ کارگاه آموزشی این مرکز نیز تا تابستان آماده شود.

محمد راستا، معاون راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأیید این موضوع گفت: که برای تکمیل این پروژه مشکل اعتباری داریم اما پروژه در حال کار است و تعطیل نیست.

وی افزود: تاکنون ۳.۵ میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده و ۲.۵ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل آن نیاز داریم.

راستا با بیان اینکه اعتبارات محدود است و فعلاً اولویت اتمام و تکمیل ساختمان اداری این پروژه است، اضافه کرد: تا پایان سال مالی، ساختمان اداری این پروژه به اتمام می‌رسد و قابل استفاده است.

جعفر گوهرگانی، معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۷ سال است که این پروژه شروع شده اما هنوز تکمیل نشده است، گفت: به هیچ عنوان این بهانه‌ها را کسی از ما نمی‌پذیرد.

وی اضافه کرد: این پروژه در پیشانی شهر چرام است و باید هر چه سریع‌تر از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی تکمیل شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!