اقدام سپاه در برخورد با کشتی های صیادی خارجی جهادی بود


اقدام سپاه در برخورد با کشتی های صیادی خارجی جهادی بود

184 نماینده مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه اقدام نیروی دریای سپاه در برخورد با کشتی های صیادی خارجی را جهادی خواندند و خواهان برخورد دستگاه قضایی عاملان این موضوع شدند.

ایران اکونومیست- 184 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از حرکت انقلابی سپاه پاسداران در برخورد با کشتی های صیادی خارجی تقدیر و تشکر کردند.
در این بیانیه که توسط احمد امیرآبادی با عنوان تشکر و حمایت از حرکت انقلابی سپاه در برخورد با کشتی های صیادی خارجی آمده است: امروز سپاه پاسداران در همه عرصه های دفاعی، علمی و فرهنگی، اجتماعی و حتی کمک به معیشت مردم و ایجاد اشتغال پیشتاز بوده و بسی جای خرسندی است که این مجموعه همواره و در بسیاری از زمینه ها برگ زرینی را به مجموعه افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده است
این بیانیه می افزاید: اخیرا صیادان مناطق جنوب کشور دغدغه هایی داشتند که کشتی های خارجی با حمایت سازمان شیلات و با سیستم ها و تجهیزات پیشرفته انواع آبزیان را صید می کردند و این اقدام ضمن آسیب جدی به محیط زیست، باعث افزایش قیمت ماهی و ضربه زدن به اشتغال شده است.

اقدام سپاه در برخورد با کشتی های صیادی خارجی جهادی بود
در بخشی از این بیانیه آمده است: این اقدام به جا و شایسته سپاه پاسداران به عنوان اقدامی جهادی و انقلابی از سوی فرزندان ملت در نیروی دریایی سپاه مقتدر انقلاب با رقه امید و باور را در مردم به ویژه صیادان منطقه ایجاد کرد و اطمینان آنان به نیروهای مسلح به ویژه سپاه را نمایان کرد.
این بیانیه می افزاید: امید است دستگاه قضایی نیز اشد مجازات را برای کسانی که با استفاده از رانت ها قصد اخلال و نارضایتی در مردم را داشته و دارند اعمال کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته