ثبت‌نام 109 هزار دانش‌آموز آذربایجان غربی در طرح حفظ جز 30 قرآن


ثبت‌نام 109 هزار دانش‌آموز آذربایجان غربی در طرح حفظ جز 30 قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آذربایجان غربی از ثبت‌نام 109 هزار دانش‌آموز از استان در طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم خبر داد و گفت: از این تعداد 32 هزار نفر در ارومیه ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 109 هزار دانش‌آموز آذربایجان غربی در طرح حفظ جز 30 قرآنطاهر اسدپور، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری طرح حفظ جز 30 قرآن کریم اظهار کرد: تاکنون 109 هزار نفر از دانش‌آموزان استان برای شرکت در این طرح ملی ثبت‌نام کرده‌اند.
وی ادامه داد: 70 هزار نفر در مرحله اول این طرح شرکت کرده‌اند و دانش‌آموزان طی دو روز آینده می‌توانند نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در دو دوره بعدی این طرح اقدام نمایند.
اسدپور با اشاره به اینکه استقبال دانش‌آموزان از مسابقات قرآنی همواره بسیار چشمگیر بوده است، خاطرنشان کرد: ارومیه با تعداد 32500 نفر بیشترین تعداد ثبت‌‌نام‌کنندگان طرح ملی حفظ جزء 30 را به خود اختصاص داده و پس از آن شهرستان مهاباد با تعداد 9659 نفر و اشنویه با تعداد 6379 نفر در رده‌های بعدی قرار دارند.
وی تصریح کرد: سال گذشته بیش از 180 هزار نفر از دانش‌آموزان استان در مسابقات قرآنی شرکت کرده بودند که این رقم امسال به 256 هزار نفر افزایش یافته است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس