شرکت دو هزار و 675 شاهرودی در آزمون کتبی قرآن و عترت


شرکت دو هزار و 675 شاهرودی در آزمون کتبی قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه نیمی از ثبت نامی‌های آزمون قرآن و عترت استان سمنان را شاهرودی‌ها تشکیل می‌دهند، گفت: شاهرود پیشتاز تعداد ثبت نامی‌ها در این آزمون است.

شرکت دو هزار و 675 شاهرودی در آزمون کتبی قرآن و عترت

به گزارش ایکنا از سمنان، رضا مهدیان، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود امروز، 29 بهمن در شصت و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شاهرود اظهار کرد: بالغ‌ بر پنج هزار و ۵۰۰ نفر در آزمون کتبی قرآن و عترت استان سمنان شرکت کرده‌اند که دو هزار و ۶۷۵ نفر را شاهرودی‌ها تشکیل می‌دهند که شاهرودی‌ها پیشتاز این آزمون در استان هستند.

مهدیان با اشاره به اینکه متقاضیان تا پایان بهمن امسال فرصت دارند که در آزمون الکترونیکی مسابقات قرآن و عترت شرکت کنند، یادآور شد: آزمون الکترونیکی قرآن و عترت در سه رشته سبک زندگی و سیره معصومین‌(ع)، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و روخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گفته وی، آزمون الکترونیکی قرآن و عترت روزهای یکم و دوم اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود که بر این اساس تاکنون بیش از یک هزار و ۵٠٠ نفر داوطلب از استان در بخش الکترونیکی آزمون سراسری قرآن و عترت شرکت کردند که از این نظر نیز شاهرود پیشتاز است.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود افزود: مهلت شرکت در آزمون الکترونیک قرآن و عترت تمدید نخواهد شد که متقاضیان می‌توانند در این بخش با مراجعه به سایت www.quranedu.ir ثبت‌نام و در آزمون شرکت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش