دستگاه های اجرایی طرح ها و پروژه های بر زمین مانده را برای برنامه ریزی نهایی اعلام کنند


دستگاه های اجرایی طرح ها و پروژه های بر زمین مانده را برای برنامه ریزی نهایی اعلام کنند

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دستگاه های اجرایی ملزم شده اند که طرح ها و پروژه های بر زمین مانده خود را با تمام مشخصات و علت مشکلات برای برنامه ریزی نهایی، تصمیم گیری و بودجه ریزی اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، جعفر گوهرگانی امروز در نشست پیگیری مصوبات سفر معاون اقتصادی وزیر کشور از شناسایی و احصای طرح ها و پروژه های اقتصادی و عمرانی اجرا نشده و ناتمام سفر مقام معظم رهبری و دولت‌ های گذشته تاکنون براساس اولویت و میزان پیشرفت برای برنامه ریزی جهت اجرا و به نتیجه رسیدن آنها خبر داد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی استان و فرمانداران لیستی از این نمونه طرح ها و پروژه ها تهیه و به تفکیک به ۲ حوزه اقتصادی و عمرانی استانداری ارسال می کنند و بخشی از کارهای در استان و آن بخشی که قابل رفع نباشد از طریق مرکز کشور پیگیری می شود.

گوهرگانی اضافه کرد: این طرح یک برنامه کشوری است که در این استان و در سفر سه روزه یک ماه گذشته معاون اقتصادی وزیر کشور و بازدید وی به همه مناطق استان، کلید زده شد.


وی افزود: همه دستگاه های اجرایی ملزم شده اند که طرح ها و پروژه های به زمین مانده خود را با تمام مشخصات و علت مشکلات برای برنامه ریزی نهایی، تصمیم گیری و بودجه ریزی اعلام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حرکت استان بر اساس سند آمایش سرزمینی در سال جاری را راهبرد استان دانست و گفت: ملاک کار استان در سال ۹۸ این سند خواهد بود.

گوهرگانی یادآور شد: این سند در استان در قالب هشت جلد کتاب تهیه و تدوین و در شورای برنامه ریزی استان مصوب و برای تصویب نهایی به مرکز کشور ارسال شده است.

وی عنوان کرد: تا آن زمان که این سند به استان ابلاغ شود، اولویت های اصلی در قالب چکیده ای از این سند مشخص شده که استان برنامه های کاری خود را بر این اساس به اجرا در خواهد آورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد به استقرار نمایندگی دستگاه های اجرایی در مرکز شهرستان های استان که تاکنون اقدامی نشده تاکید کرد و گفت: این موضوع به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ شده و فرمانداری ها نیز پیگیر این مسئله باشند.

گوهرگانی گفت: ساماندهی گلزار شهدا، تعیین وضعیت افراد بازمانده از تحصیل و ضرورت ها و نیازمندی فضاهای آموزشی استان، نصب دکل های مخابراتی در نقاط ضروری، تعیین مناطق حفاظت شده و مرزبندی آن برای فعالیت های اقتصادی و موضوع آبیاری نوین در استان از جمله دستور کار مصوبات سفر معاون اقتصادی وزیر کشور در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط