روند مقاومت اقتصادی ایران از 92 تا 97


روند مقاومت اقتصادی ایران از 92 تا 97

همزمان با روز ملی اقتصاد مقاومتی و در پنجمین سالگرد ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری اولین سند راهبردی ارزیابی میزان تحقق اقتصاد مقاومتی در 5 سال گذشته منتشر شد.

به گزارش مشرق، بیستمین شماره ماهنامه «برهان اندیشه» با عنوان «گزارش راهبردی روندنمای اقتصاد مقاومتی » و با موضوع «تحلیل و ارزیابی نماگرهای مقاومت اقتصادی ایران در سال‌های 1392 تا 1397» از سوی اندیشکده برهان منتشر شد.

روند مقاومت اقتصادی ایران از 92 تا 97


هم‌زمان با روز ملی اقتصاد مقاومتی و در پنجمین سالگرد ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) اولین سند راهبردی ارزیابی میزان تحقق اقتصاد مقاومتی در طی 5 سال گذشته منتشر گردید.


«بودجه و اقتصاد کلان»، «اقتصاد دانش‌بنیان»، «امنیت غذایی»، «تولید ملی»، «اقتصاد منهای خام‌فروشی»، «تنوع مبادی تأمین واردات»، «بهره‌وری»، «توسعه صادرات»، «کارآفرینی و محیط کسب‌وکار» و «جمع‌بندی کلی» عناوین بخش های این روندنما هستند.


در این گزارش، تلاش گردیده تا با تحلیل روند متکی به داده‌های رسمی و نماگرهای کارشناسی میزان پیشرفت یا عدم پیشرفت کشور در هر یک از حوزه‌های فوق در طول 5 سال گذشته مورد ارزیابی و مداقه قرار گیرد. تحلیل داده‌ها و روندهای ارائه‌شده در این گزارش مورداستفاده تحلیلگران اقتصادی و تصمیم¬گیران و تصمیم‌سازان عرصه‌های حاکمیتی خواهد بود.


جهت دریافت و مطالعه خلاصه مدیریتی و نیز متن کامل «روندنمای اقتصاد مقاومتی» به همراه جداول و نمودارهای آماری به پایگاه اندیشکده برهان به نشانی borhan.ir مراجعه و یا شماره 26153293-021 تماس حاصل فرمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند