تخلفات 6 شرکت حمل و نقل کالا در قزوین رسیدگی شد


تخلفات 6 شرکت حمل و نقل کالا در قزوین رسیدگی شد

قزوین - ایرنا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین از رسیدگی به تخلفات 6 شرکت حمل و نقل جاده ای استان در راستای اجرای قوانین و مقررات موجود این اداره کل خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، افشین پیرنون روز دوشنبه در نوزدهمین جلسه کمیسیون ماده 12 که در این اداره کل برگزار شد، افزود: پس از رسیدگی به شکایت های دریافتی، تصمیم های لازم در این زمینه اتخاذ شد و احکام مربوط نیز صادر گردید.
وی ادامه داد: بیشتر تخلف شرکت های حمل و نقل کالا شامل رعایت نکردن موضوع تهیه، تنظیم و استفاده از بارنامه، همچنین صدور بارنامه برای ناوگان دارای بار اضافه بر ظرفیت مندرج در کارت خودرو، صدور بارنامه جهت ناوگان فاقد تجهیزات ایمنی، مخدوش بودن بارنامه، صدور بارنامه بدون تاییدیه مدیر فنی و نیز رعایت نکردن مقررات حمل بارهای عادی و ترافیکی بوده است.
جلسه کمیسیون ماده 12 با هدف نظارت دقیق بر فعالیت شرکت های حمل و نقل عمومی، مسافری و باری و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی و نیز برخورد قانونمند با شرکت های متخلف به صورت مستمر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین برگزار می شود.
اعضای کمیسیون ماده 12 شامل مدیر کل، معاون و روسای ادارات حقوقی، ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، رییس پلیس راه و رییس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل کالای استان هستند.
8054* 6101

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر