حضور مردم قم در راهپیمایی 22 بهمن، 30 درصد افزایش یافت


حضور مردم قم در راهپیمایی 22 بهمن، 30 درصد افزایش یافت

قم - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با قدردانی از حضور حماسی ملت ایران به ویژه مردم مومن و ولایی این شهر مقدس در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: حضور مردم قم در این راهپیمایی باشکوه، نسبت به سال های گذشته حدود30 درصد افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با عنوان «ارزیابی و جمع بندی مراسم ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و بزرگداشت یوم الله 12 فروردین»، راهپیمایی 22 بهمن امسال را بسیار استثنایی دانست و افزود: همه عوامل برای از بین بردن عظمت این مراسم دست به دست هم داده بود تا جمعیت کمی در این راهپیمایی حضور داشته باشد.
وی با بیان این که دشمنان از ماه ها قبل سیاه نمایی می کردند و باتوجه به یک سری از مسائل داخلی همچون گرانی، سردی هوا، بارندگی و توطئه های دشمن در زمینه های مختلف گفت: در چنین وضعیتی مردم نه تنها صحنه را خالی نکردند بلکه شاهد حضور گسترده تر آنان در این راهپیمایی بودیم.
وی ادامه داد:برغم تلاشهای مذبوحانه دشمنان و ایادی آنها، منافقان و سلطنت طلبان برای تحت الشعاع قراردادن چهل سالگی انقلاب، اما مردم مومن و ولایی شهر مقدس قم بازهم حماسه ای دیگر آفریدند و با حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، شکستی دیگر برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زده و افتخار و عزت در کارنامه درخشان شهر خاستگاه انقلاب به ثبت رساندند.
لطفی با بیان این که باید از این مردم بصیر قدردانی کرد و از الطاف الهی سپاسگذار بود گفت: به فضل الهی در راهپیمایی 22 بهمن امسال در هیچ نقطه ای از کشور و شهر مقدس قم با همه توطئه های دشمن، مساله امنیتی رخ نداد.

** حرکت عده ای قلیل در راهپیمایی 22 بهمن خلاف مصلحت نظام بود
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود به حرکت عده ای قلیل در راهپیمایی 22 بهمن امسال قم اشاره کرد و افزود: این افراد با شعارهای خود، خلاف منویات رهبر معظم انقلاب و مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کردند.
لطفی گفت: این افراد که کمتر از 10 تن بودند با این اقدام ، حاشیه ای برای راهپیمایی باشکوه مردم قم ایجاد و خوراک برای مخالفان نظام تهیه نمودند.
وی با بیان اینکه این گونه حرکات،خیانت به آرمان های نظام می باشد تاکید کرد: هرکس برخلاف منویات رهبر فرزانه انقلاب حرکت کند ، از ما نیست و جا دارد دستگاه های امنیتی استان در این مساله ورود کرده و از تکرار این حرکات جلوگیری کنند.
وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که در شهر قم برگزار شد باید تا 12 فروردین سال آینده ، چهلمین سالگرد استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی استمرار داشته باشد.
لطفی اضافه کرد: مقدمات این کار مهم باید از همین امروز فراهم شود تا از این فرصت برای برگزاری برنامه های مختلف، ارائه خدمت به مردم و تبیین خدمات 40 ساله انقلاب به مردم استفاده کنیم.
در این جلسه که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، برخی از اعضا در خصوص مسیرهای 10 گانه راهپیمایی در این شهر و افزایش این مسیرها و تدبیر درجهت آمد و شد مردم به میدان آستانه، نظرهای خود را ارائه کردند.
1175 / 6133/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!