تیزر یازدهمین جشنواره پویانمایی به همت 11 فیلم ساز تولید شد


تیزر یازدهمین جشنواره پویانمایی به همت 11 فیلم ساز تولید شد

تهران- ایرنا- اولین تیزر یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران با مشارکت 11 فیلم‌ساز حوزه انیمیشن و از برگزیدگان دوره های قبل این رویداد تولید و رونمایی شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، هر کدام از این فیلم‌سازان اثری چند ثانیه‌ای با موضوع ماهی ساخته‌اند که از ترکیب و در کنار هم قرار گرفتن این انیمیشن‌ها، اولین تیزر جشنواره در دوره یازدهم ساخته شده است.
اسامی فیلم‌سازان به ترتیب نمایش انیمیشن در اولین تیزر شامل فاطمه گودرزی، هاجر مهرانی، مهدی شیری، امیر سحرخیز، امین حق‌شناس، الیکا مهران‌پور، مریم کشکولی‌نیا، بابک نکویی، مهدی علی‌بیگی، ساره شفیعی‌پور و معین صمدی است.
چگونگی شکل‌گیری و ساخت این تیزر، پشت‌ صحنه و تکنیک‌های شخصی هر فیلم‌ساز نیز در نشست تخصصی نخستین روز برگزاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران (12 اسفندماه) بررسی می شود.
یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 12 تا 16 اسفند 1397 به دبیری محمدرضا کریمی صارمی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان خواهد بود.

* ثبت‌نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران تمدید شد
زمان ثبت‌نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران که پیش از این از 18 تا 30 بهمن تعیین شده بود تا پایان روز یکشنبه 5 اسفندماه تمدید شد.
روابط عمومی کانون زبان ایران اعلام کرد: ثبت نام در این آزمون از طریق پایگاه اینترنتی www.ilireg.ir و در بخش‌های انگلیسی (کودکان، نوجوانان و بزرگسالان)، فرانسه، عربی، اسپانیایی، آلمانی و روسی انجام می شود.
آزمون کتبی جذب مدرس روز جمعه 10 اسفند برگزار می شود و داوطلبان در صورت موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه، پس از گذراندن دوره آموزشی پذیرفته خواهند شد و تلاش می شود پذیرفته شدگان از ترم بهار و تابستان 1398 در استان‌های مربوطه به کار گمارده شوند.
علاقه‌مندان به شرکت در آزمون جذب مدرس می‌توانند برای آگاهی بیشتر به پایگاه اینترنتی کانون زبان ایران به نشانی www.ili.ir و پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی www.kanoonnews.ir مراجعه کنند.
بر اساس گزارش کانون زبان ایران، این آزمون با دوره‌های پیشین تفاوت‌هایی دارد از جمله آزمون مدرسی گروه نوجوانان در بخش‌های آلمانی و عربی برای اولین بار برگزار می‌شودو همچنین سن در نظر گرفته ‌شده برای داوطلبان تدریس در گروه سنی کودکان از 22 سال به 20 سال کاهش یافته است.
علمی**1883**1440

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس