تعطیلی مطب پزشکان در نورزو برای مردم مشکل ساز می شود


تعطیلی مطب پزشکان در نورزو برای مردم مشکل ساز می شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: دانشگاه علوم پزشکی زنجان از تعطیلی سه هفته ای مطب پزشکان در نوروز جلوگیری کند، چون این تعطیلات برای مردم مشکلاتی به وجود می آورد.

به گزارش ایرنا، مسیح الله سلطانی روز دوشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی زنجان افزود: باید برای جلوگیری از ادامه این روند برنامه ریزی کافی انجام شود، هرچند سال قبل کارهایی در این رابطه انجام شد اما کافی نبود.
وی اظهار داشت: نیاز به درمان و مسائل پزشکی چیزی نیست که تعطیلی بشناسد، لذا مردم در این رابطه دغدغه دارند و برای تامین نیازهای آنها و رفع مشکلات اقدامات لازم انجام گیرد.
سلطانی تاکید کرد: مسئولان در هر بخشی باید به دغدغه جدی مردم پاسخ داده و در صدد رفع آن باشند، از جمله اینکه آیا ظروف پلیمری، برخی آلاینده ها و امثالهم سرطان زا هستند یا نه؟
این مسئول خاطرنشان کرد: طبیعتا صنعت مشکلاتی دارد، اما اینکه مشکل جدی برای جامعه داشته باشد اینطور نیست و ما نیز باید جواب قانع کننده ای برای مردم بدهیم.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از این بخش ها حوزه اجتماعی و فرهنگی به ویژه مشارکت اجتماعی است که تبلور حضور اجتماعی مردم در عرصه های مختلف می باشد.
سلطانی افزود: مشارکت عمومی سازمان یافته طی این سال ها در کشور نمود داشته، مانع از تک روی، بی اعتنایی و بی اعتمادی شده و موجبات انسجام و وحدت ملی را فراهم کرده است.
3216/8068

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...