جزئیاتی از شرایط فروش فوری محصولات سایپا ویژه اسفند 97


به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا پس از رقیب دیرینه خود اقدام به آماده شرایط فروش فوری برای محصولاتش نموده و با توجه به مجوزی که از وزارت صنعت برای این مهم دارد، از روز سی‌ام بهمن ماه اقدام به فروش محصولاتش با قیمت حاشیه بازار خواهد نمود. گفتنی است که این تصمیم گیری با توجه به وضعیت اخیر بازار خودروهای داخلی بوده و البته کارشناسان می‌گویند...

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا پس از رقیب دیرینه خود اقدام به آماده شرایط فروش فوری برای محصولاتش نموده و با توجه به مجوزی که از وزارت صنعت برای این مهم دارد، از روز سی‌ام بهمن ماه اقدام به فروش محصولاتش با قیمت حاشیه بازار خواهد نمود.

جزئیاتی از شرایط فروش فوری محصولات سایپا ویژه اسفند 97گفتنی است که این تصمیم گیری با توجه به وضعیت اخیر بازار خودروهای داخلی بوده و البته کارشناسان می‌گویند که یکی از دلایل افزایش قیمت‌ها در بازار عدم عرضه خودرو توسط خودروسازان بوده و در صورتی که این دو شرکت نسبت به ایفای تعهداتشان متعهد بودند، این اتفاقات اخیر در بازار خودرو رخ نمی‌داد و حالا قیمتی بالاتر از ۴۰ میلیون تومان برای پراید پذیرفتنی نبود.

عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت فروش فوری محصولات این شرکت گفت: ما در حال تلاش برای کنترل قیمت‌ها در بازار هستیم و اقدامات مقتضی را پیرامون این موضوع انجام می‌دهیم. طبیعتا مشتریان ویژه شب عید وارد بازار شدند و ما برای حمایت از این قشر اقدامات پیشگیرانه را برای افزایش بیشتر قیمت‌ها انجام می‌دهیم و به زودی پیش فروش محصولات گروه سایپا آغاز خواهد شد که جزئیات آن به زودی اعلام می‌گردد.

جزئیاتی از شرایط فروش فوری محصولات سایپا ویژه اسفند 97عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش در ادامه با اشاره به مجوز وزارت صنعت برای این کار گفت: طبق مجوزی که وزارت صنعت به ما داده، ما قادر به فروش ۲۰ درصد از ظرفیت تولیدی خود به قیمتی هستیم که سازمان حمایت آن را اعلام می‌کند و به همین دلیل از ۳۰ ام بهمن ماه این شرایط فروش به صورت جزئی اعلام خواهد شد.

بابایی در ادامه با اشاره به جزئیات و محدودیت‌های اعمال شده در این شرایط فروش گفت: در این طرح فروش و برای جلوگیری از سود جویی، محدودیت کد ملی برای مشتریان اعمال خواهد شد و همچنین هر کد پستی نیز قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود. جزئیات قوانین و محدودیت‌های اعمالی به زودی اعلام می‌گردد.

جزئیاتی از شرایط فروش فوری محصولات سایپا ویژه اسفند ۹۷

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

جزئیاتی از شرایط فروش فوری محصولات سایپا ویژه اسفند 97

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک