اقامتگاه بومگردی دالان فیروزه بجنورد


اقامتگاه بوم گردی دالان فیروزه در روستای سرسبز فیروزه، شهرستان بجنورد، استان خراسان شمالی قرار دارد.خانه بومی دالان فیروزه در باغی به مساحت 2200 متر مربع قرار دارد و شامل 4 اتاق به صورت 3 اتاق 8 نفره و 1 اتاق 12 نفره با سرویس کف خواب می باشد که در مجموع ظرفیت پذیرایی از […] نوشته اقامتگاه بومگردی دالان فیروزه بجنورد اولین بار در جاهای دیدنی...

اقامتگاه بوم گردی دالان فیروزه در روستای سرسبز فیروزه، شهرستان بجنورد، استان خراسان شمالی قرار دارد.خانه بومی دالان فیروزه در باغی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع قرار دارد و شامل ۴ اتاق به صورت ۳ اتاق ۸ نفره و ۱ اتاق ۱۲ نفره با سرویس کف خواب می باشد که در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۴۰ گردشگر را دارد. تمامی اتاق ها فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی می باشند فلذا مهمانان عزیز باید از توالت ایرانی و فرنگی و حمام داخل محوطه بصورت مشترک استفاده نمایند. در اطراف این اقامتگاه نعمت های الهی همچون رودخانه، درختان و کوه به چشم میخورد و به همین دلیل فضای آنجا بسیار آرامش بخش، روح نواز و دارای آب و هوای مطبوع می باشد.

در فاصله حدود ۳۰۰ متری این خانه قدیمی، یک مجتمع تفریحی و توریستی نیز موجود است که این مجموعه دارای تعداد زیادی دالان ( آلاچیق ) می باشد که تفریحاتی از قبیل پیاده روی در دره های زوی فیروزه، ستاره شناسی در دل شب، زیپ لاین، پله نوردی در ۱۰۰۰ پله دالان، صخره نوردی و بازدید از چشمه آبگرم و … را میتوان با سفر به این روستا تجربه کرد و خاطرات بسیار خوش و دلچسبی را برای خود رقم زد.

امکانات و خدمات ارائه شده

پربازدیدترین ها:

پارکینگ غیر مسقف، وسایل گرمایشی ( پتو، تشک و …)، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، آشپزخانه عمومی، راهنمای محلی، سیستم سرمایشی و گرمایشی ( چراغ نفتی و بخاری نفتی )، سفره خانه و … از جمله امکانات و خدماتی ست که اقامتگاه بوم گردی دالان فیروزه برای رفاه مسافران در نظر گرفته است. لازم به ذکر است گردشگران عزیز در صورت تمایل می توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه از انواع غذاهای سنتی و محلی همچون ته چین، قابلی( استانبولی )، گورتو و دلمه و … سفارش دهند و میل نمایند.

موقعیت جغرافیایی

اقامتگاه بوم گردی دالان فیروزه در ۱۲ کیلومتری بجنورد، بعد از دوراهی بش قارداش ذولفقار، روستای فیروزه قرار دارد.

جاذبه های گردشگری

روستای فیروزه دارای طبیعتی بکر و دست نخورده، چشم اندازها ومناظر بسیار زیبا می باشد، رودخانه دائمی فیروزه ( گریوان )، قلعه شیخ جنت، آسیاب های قدیمی، آستان مقدس امامزاده سید هادی (ع) از جمله آثار طبیعی و تاریخی این منطقه می باشند.

شرایط اقامت خردسالان
اقامت برای کودکان کمتر از ۳ سال رایگان می باشد.

اقامتگاه بومگردی دالان فیروزه بجنورد

اقامتگاه بومگردی دالان فیروزه بجنورد

اقامتگاه بومگردی دالان فیروزه بجنورد

اقامتگاه بومگردی دالان فیروزه بجنورد

اقامتگاه بومگردی دالان فیروزه بجنورد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور