مدیرعامل تیم هندبال دهدشت: اتفاقات پیش آمده در لیگ برتر خوشایند نبود


مدیرعامل تیم هندبال دهدشت: اتفاقات پیش آمده در لیگ برتر خوشایند نبود

مدیرعامل تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت گفت: اتفاقات پیش آمده مقابل اسلام آباد زاگرس برای ما خوشایند نبود.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، مجید پارسایی در نشست خبری با رسانه‌ها، ضمن ابراز ناراحتی حواشی‌های بوجود آمده در دیدار تیم فرازبام خائیز مقابل اسلام‌آباد زاگرس افزود: اتفاقات پیش آمده برای ما خوشایند نبود و اصلاً دوست نداشتیم چنین مشکلی بوجود بیاید.

مدیرعامل تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت اظهارکرد: هیچگاه در شرایط خاص زندگی و اجتماعی و با وجود همه مشکلات که وجود داشت اینقدر دچار استرس و اضطراب نشدم.

مدیرعامل تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت خاطرنشان کرد: توسعه هندبال هدف غایی و نهایی ماست و شکست دادن تیم قوی زاگرس نشان شایستگی و توانایی ما بود.

پارسایی تصریح کرد: با همه مشکلاتی که داشتیم و با وجود نداشتن چند بازیکن مهم شبانه روز کار کردیم و تلاش کردیم و با ارائه یک بازی هماهنگ و اجرای دقیق برنامه‌ها حریف قدر خود را زمین گیر کردیم.

وی ادامه داد: داوری و شرایط بازی خیلی خوب بود و برخی تماشاگران نوجوان با حاشیه‌های مواجه شدند که نقش بازیکنان باتجربه حریف در این مشکلات کم نبود.

مدیرعامل تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت عنوان کرد: با وجود اینکه در بازی سپاهان در زمین خود با اختلاف یک گل باختیم اما هیچ حاشیه‌ای ایجاد نشد.

پارسایی با بیان اینکه رضایت مردم خستگی را از تن ما خارج می‌کند و دوست داریم دهدشت و هندبال دهدشت فضای به وجود بیاورد که نام نیکی از شهر ما به یادگار بماند، بیان کرد: اینکه عده‌ای بخواهند خواسته یا ناخواسته هندبال را به حاشیه ببرند مورد رضایت ما نیست و هرگز نخواهد بود.

وی تیم حریف را شروع کننده تحرکات و درگیری‌ها دانست و اظهار کرد: البته تماشاگران فرازبام هم مقصر بودند.

پارسایی خواستار همراهی رسانه‌ها و مردم در دفاع از دهدشت و ورزش نوپایی هندبال شد و اضافه کرد: همراهی و حضور هواداران نعمتی بزرگی است و افتخار می‌کنیم که هر هفته با حضور هواداران گرمی و شور خاصی به سالن شهید باهنر تزریق می‌شد و همین حضورها باعث شد که نجف آباد را شکست دهیم و ان شاء الله این حضور ادامه داشته باشد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط