یک میلیون و 500 هزار نفر مددجو تحت پوشش سازمان بهزیستی


یک میلیون و 500 هزار نفر مددجو تحت پوشش سازمان بهزیستی

قبادی دانا گفت: سازمان بهزیستی یک میلیون و 500 هزار نفر مددجو دارد که از مبلغ هدفمندی یارانه ها هفت هزار میلیارد تومان بودجه برای افزایش مستمری آنها پیش بینی شده بود که در کمیسیون تلفیق این مبلغ به هشت هزار و 400 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «وحید قبادی دانا» در جمع خبرنگاران و در حاشیه رونمایی از کمپین لبخند مهربانی گفت: برآورد ما برای اجرای کامل قانون حمایت از معلولان 12 هزار و 500 میلیارد تومان است که از این میزان 1100 میلیارد تومان در لایحه پیش بینی شده و کمیسیون تلفیق نیز قول داد تا هزار میلیارد تومان دیگر به این مبلغ اضافه نمایند.

رییس سازمان بهزیستی گفت: این سازمان دارای یک میلیون و 500 هزار نفر مددجو می باشد که از مبلغ هدفمندی یارانه ها هفت هزار میلیارد تومان بودجه برای افزایش مستمری آنها پیش بینی شده بود که در کمیسیون تلفیق این مبلغ به هشت هزار و 400 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است که امیدوارم در صحن نیز مبالغ دیگری به آن افزوده شود.

وی افزود: متاسفانه مددجویان با بالا رفتن هزینه های خود مانند سمعک، عصا و ویلچر مواجه هستند و سازمان بهزیستی به دنبال برنامه ریزی است تا بتواند این هزینه ها را تا حدودی جبران نماید.

قبادی دانا افزود: سازمان بهزیستی از پایان بهمن ماه مبالغی را که واریز می شود به صورت شفاف و الکترونیکی ارایه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسته های حمایتی توسط وزارت رفاه تامین می شود و بهزیستی و کمیته امداد در تلاش هستند تا بتوانند دو بسته حمایتی تا پایان سال برای مددجویان ارایه دهند.

پایان پیام/55

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید