کلاس‌های حوزه مجد در «مسجد مجدالدوله» برگزار می‌شود


 کلاس‌های حوزه مجد در «مسجد مجدالدوله» برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام یزدانی گفت: کلاس‌های حوزه علمیه مجد پس از بازگشایی این حوزه، از شنبه تا چهارشنبه در مسجد مجدالدوله برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام «یزدانی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه حوزه علمیه مجد پس از دو سال تعطیلی، دوباره فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: بازگشایی این حوزه تحت نظارت مرکز مدیریت حوزه های علمیه بوده است و به صورت قانونی فعالیت خود را از نیم سال دوم تحصیلی جاری ادامه می دهد.

معاون حوزه علمیه مجد افزود: آیین بازگشایی حوزه علمیه مجد، با حضور آیت الله یحیی عابدی، تولیت این حوزه، حجج اسلام والمسلمین عباس رفعتی، سخنگوی مدیریت حوزه های علمیه، محمدهادی رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه تهران و محمدمهدی سیبویه، مدیر جدید حوزه علمیه مجد، برگزار شد.

 کلاس‌های حوزه مجد در «مسجد مجدالدوله» برگزار می‌شود

وی افزود: حوزه علمیه مجد یکی از مدارس قدیمی و معتبر تهران است که از نیم سال دوم تحصیلی 1397-1398 اقدام به پذیرش طلبه می کند و تاکنون چندین طلبه پس از گذراندن مراحل قانونی، پذیرش شده اند.

یزدانی گفت: علاقه‌مندان به تحصیل علوم دینی و حوزوی برای برای ثبت نام در حوزه علمیه مجد می‌توانند دفتر این حوزه واقع در تهران، خیابان امام خمینی (ره)، نرسیده به میدان حسن آباد مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۶۶۷۵۸۶۹۵ و ۶۶۷۴۰۵۵۵ تماس بگیرند.

معاون حوزه علمیه مجد با بیان اینکه این حوزه چندین سال پس از آغاز به کار مسجدی به همین نام، افتتاح شد، گفت: کلاس های حوزه علمیه مجد پس از بازگشایی این حوزه، از شنبه تا چهارشنبه در مسجد مجد برگزار می شود.

 کلاس‌های حوزه مجد در «مسجد مجدالدوله» برگزار می‌شود

وی افزود: رویکرد ما تقویت ارتباط مسجد و حوزه علمیه مجد است زیرا همسایگی مساجد و مدارس علمیه، اثرات سازنده متقابلی برای عموم مردم و روحانیون و طلاب دارد. مطئنا بزرگان حوزه به همین دلیل در گذشته، عمدتا مدارس علمیه را در مجاورت مساجد، تاسیس می کردند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها