اعلام فراخوان مقاله «انقلاب قرآنی»/اعزام فعالان مهدوی کردستان به مشهدالرضا(ع)


اعلام فراخوان مقاله «انقلاب قرآنی»/اعزام فعالان مهدوی کردستان به مشهدالرضا(ع)

حجت الاسلام سادات با اعلام فراخوان مقاله «انقلاب قرآنی» ویژه دهه فجر و در محورهای متنوع، گفت: یکصد نفر از فعالان مهدوی استان کردستان در اسفند ماه به اردوی مشهد مقدس اعزام می شوند.

حجت الاسلام «سیدمحمد سادات» در گفت وگو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان و در تشریح برنامه های بنیاد مهدی موعود(عج) استان کردستان ویژه ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به دلیل تقارن زمانی دهه فجر امسال با ایام فاطمیه، بنیاد میزبان عزاداران فاطمی(س) در مهدیه سنندج می شود. مراسم عزاداری یگانه بانوی بشریت(س) در شب و روز شهادت برگزار شده و تا 24 بهمن ادامه دارد.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان کردستان با اعلام فراخوان مقاله «انقلاب قرآنی»، تصریح کرد: در پی عضویت بنیاد در کمیته قرآنی دهه فجر انقلاب، پیشنهاد این فراخوان با همکاری سازمان ها و نهادهای دیگر همچون دانشگاه های استان و مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور مطرح شد.

وی درباره محورهای این فراخوان بیان کرد: محورهای ده گانه از قبیل «مبانی قرآنی تفکر امام خمینی(ره)»، «آسیب شناسی انقلاب های توحیدی از منظر قرآن کریم»، «علل ناکارآمدی حکومت های دینی از دیدگاه قرآن کریم»، «رابطه با کفار از منظر قرآن کریم» و ... برای این فراخوان پیش بینی شده و علاقمندان می توانند تا اواخر اسفند ماه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

سادات اضافه کرد: این فراخوان یک محور ویژه با عنوان آثار هنری اعم از شعر و نقاشی و انیمیشن نیز دارد. داوری آثار پس از سال جدید انجام و آثار برتر معرفی می شود. بنابر برنامه ریزی ها به دلیل چهل سالگی انقلاب اسلامی، به 40 اثر برتر جوایز نفیس اعطاء و آثار منتخب در قالب کتاب منتشر می شود.

وی از برگزاری اردوی فعالان مهدوی استان کردستان خبر داد و گفت: این اردو ویژه مدارس، دانشگاه ها و مراکز فعال استان و در قالب سفر به مشهد مقدس در اسفندماه برگزار می شود و 100 نفر از فعالان مهدوی استان در آن حضور دارند.

سادات درباره دیگر برنامه های بنیاد مهدی موعود(عج) استان کردستان در ایام دهه فجر، خاطرنشان کرد: برگزاری جشن «انقلاب و مهدویت» با حضور بالادستیان از پژوهشگران برتر کشوری در حوزه مهدویت در مسجد قائم شهرستان بیجار طی روزهای 11 و 12 بهمن و نیز شرکت فعالان مهدوی استان در نخستین اجلاسیه ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» که یازدهم بهمن ماه در قم برگزار شد نیز از برنامه های بیناد ویژه دهه فجر است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جام ملت‌های فوتسال آسیا|ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد