7 مدال برنز حاصل تلاش کاراته‌کا‌های ایران


7 مدال برنز حاصل تلاش کاراته‌کا‌های ایران

نمایندگان کاراته ایران در روز سوم از رقابت‌های «کاراته‌وان» امارات موفق به کسب هفت مدال برنز شدند.

7 مدال برنز حاصل تلاش کاراته‌کا‌های ایران

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون کاراته در ادامه مسابقات «کاراته‌وان» امارات که با حضور ۷۳۷ کاراته کا از ۸۶ کشور در دبی جریان دارد، در روز سوم پیکار‌های رده بندی فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، هامون درفشی پور، امیررضا میرزایی، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده و کاتای تیمی مردان با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون موفق به کسب مدال برنز شدند.

در وزن ۵۵ – کیلوگرم، فاطمه چالاکی در دیدار رده بندی مقابل «سلما الشافی» از مصر مبارزه کرد و یک بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز این وزن شد. در همین وزن طراوت خاکسار برای کسب مدال برنز برابر «والریا کومیزاکی» از برزیل ۳ بر صفر باخت و از رسیدن به مدال بازماند.

در وزن ۶۱ – کیلوگرم، رزیتا علیپور برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی «مروه کوبان» از ترکیه را ۳ بر صفر شکست داد و برنز گرفت.

در وزن ۶۷ – کیلوگرم امیررضا میرزایی در مبارزه برای کسب مدال برنز «استفان پوکورنی» از اتریش را ۷ بر ۴ شکست داد و برنز گرفت. در همین وزن هامون درفشی پور در مبارزه رده بندی مقابل «فهد الختامی» از عربستان به پیروزی رسید و روی سکوی سوم ایستاد.

در وزن ۸۴- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب با برتری یک بر صفر مقابل «تارگوت حسنوف» از آذربایجان برنز گرفت.

سجاد گنج زاده نیز در وزن ۸۴+ کیلوگرم در برابر «الکساندر شنتسین» از روسیه ۶ بر یک به برتری دست یافت و برنز گرفت.

در کاتای تیمی مردان، تیم ایران با ترکیب امیربهادر تدین، امیریزدان تدین و سهیل ساجدی فر و تیم ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون در دیدار رده بندی مقابل هم قرار گرفتند که تیم شهرجردی، زند و دلیخون موفق شدند با کسب امتیاز ۲۳.۹۲ در مقابل ۲۳.۸ تیم تدین عنوان سومی را از آن خود کنند.

ضمن اینکه در وزن ۷۵- کیلوگرم، علی اصغر آسیابری در دیدار رده بندی مقابل «توماس اسکات» آمریکایی ۹ بر ۳ مغلوب شد و مجید حسن نیا نیز در وزن ۶۰- کیلوگرم در دیدار رده بندی برابر «آرای صمدانـ» از ترکیه بازنده شد و به سکو نرسید.

در ادامه این مسابقات عصر امروز سه نماینده ایران در مسابقات نهایی به روی تاتامی می‌روند.

بیشتر بخوانید: کاتای تیمی بانوان در انتظار مدال طلای لیگ جهانی در انتظار

انتهای پیام/

نتیاج روز سوم رقابت‌های «کاراته‌وان» امارات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت