با 8 گل زده و 7 پاس گل/ قاسمی‌نژادها؛ خط‌ آتش مشهدی‌ها با لهجه مازنی


با 8 گل زده و 7 پاس گل/ قاسمی‌نژادها؛ خط‌ آتش مشهدی‌ها با لهجه مازنی

بدون تردید امین و محمد قاسمی نژاد را می توان دو نفر از بهترین بازیکنان تیم پدیده در لیگ فعلی دانست. بازیکنانی که حالا به دنبال درخشش در بازی جام حذفی برابر پرسپولیس هستند.

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی نژاد پس از درخشش، با پیراهن تیم گیتی پسند اصفهان خود را به لیگ برتر رساند و در تنها سال حضور ماشین سازی به عضویت این تیم درآمد. پس از پایان بازی های لیگ شانزدهم وی توانست خود را به عضویت تیم پدیده دربیاورد. پس از یک فصل موفق، قاسمی نژاد در دومین فصل حضور خود در این تیم زیر نظر یحیی گل محمدی به بازی پرداخت و توانست خود را به عنوان یکی از خطرناک ترین بازیکنان این تیم معرفی کند.


در کنار امین، محمد قاسمی نژاد نیز از جمله بازیکنان مهم پدیده در لیگ هجدهم محسوب می شود. هافبک مازنی پدیده ای ها یک سال دیرتر از قاسمی نژاد دیگر، پا به مشهد گذاشت. محمد قاسمی نژاد هر چند به اندازه امین در میدان حضور نداشت اما هرگاه وارد مسابقه شد، توانست برای تیمش مثمرثمر واقع شود.


قاسمی نژادها که به احتمال فراوان در ترکیب تیم پدیده شهرخودرو برای دیدار برابر پرسپولیس حضور خواهند داشت توانستند تاکنون دو مهره غیرقابل انکار پدیده برای رسیدن به امتیاز باشند.

هرچند بازی پیش روی مشهدی ها برابر پرسپولیس در جام حذفی برگزار می شود اما در بازی های لیگ، امین قاسمی نژاد توانسته است 6 بار برای تیمش گلزنی کند و 4 پاس گل نیز برای سایر همبازیانش مهیا کند.

با 8 گل زده و 7 پاس گل/ قاسمی‌نژادها؛ خط‌ آتش مشهدی‌ها با لهجه مازنی


در طرف دیگر محمد قاسمی نژاد با توجه به اینکه در بازی های محدودی به میدان رفته است 2 بار گلزنی کرده است و 5 بار نیز با پاس های دیگر، بازیکنان تیمش را در شرایط گلزنی قرارداده است.


به هر صورت یحیی گل محمدی که غالبا امین را در ترکیب اصلی و محمد را به عنوان بازیکن جانشین به میدان می فرستد در دور برگشت بازی های این تیم برابر پرسپولیس هر دو بازیکن را در ترکیب اصلی به بازی می‌گمارد و با توجه به عدم حضور بازیکنی مانند خلعتبری، گل محمدی می تواند یکی از اصلی ترین اولویت های خود روی نیمکت ذخیره ها را به میدان بفرستد.

با 8 گل زده و 7 پاس گل/ قاسمی‌نژادها؛ خط‌ آتش مشهدی‌ها با لهجه مازنی


نکته جالب درباره قاسمی نژادها این است که با توجه به حرف و حدیث ها، این دو بازیکن نسبت های مختلف فامیلی در رسانه ها به دست آوردند اما گویا نسبت چندان نزدیکی با یکدیگر ندارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم