خانه‌هایی با داستان‌های ترسناک واقعی!


ست لاوس از خانه های ترسناک و مکان هایی عجیبی عکاسی کرده که کسی جرات ندارد به آن پا بگذارد. خانه های متروکه و دورافتاده ایالت متحده آمریکا و داستان های ترسناک آن بیش از هر چیز سوژه عکاسی ست لاوس بوده است. در این مطلب، ترسناک ترین عکس های این ست لاوس را ببینید و به داستان های آن گوش بسپارید.

ست لاوس از خانه‌های ترسناک و مکان‌هایی عجیبی عکاسی کرده که کسی جرات ندارد به آن پا بگذارد. خانه‌های متروکه و دورافتاده ایالت متحده آمریکا و داستان‌های ترسناک آن بیش از هر چیز سوژه عکاسی ست لاوس بوده است. در این مطلب، ترسناک‌ترین عکس‌های این ست لاوس را ببینید و به داستان‌های آن گوش بسپارید.

درباره ست لاوس

«ست لاوس» عکاسی ‌است که به جرات می‌توان گفت زندگی‌اش را با دیدن و عکاسی کردن از خانه‌های ترسناک آمریکایی به خطر انداخته است. قتل‌های فجیع، جادوگری، پرستش‌های‌ مرموز و ترسناک، در مکان‌هایی اتفاق افتاده است که هیچ کسی شهامت رفتن به آنجا را ندارد. شما هم نیازی به رفتن به آنجا ندارید؛ کافیست کتاب «یک داستان ترسناک آمریکایی» اثر «ست لاوس» را ببینید. عکس‌هایی که ست لاوس در این کتاب به چاپ رساند بیشتر شامل بناهای متروکه و کارخانه‌های مخروبه است؛ اما دلیل شهرت این کتاب بیشتر به عکس‌هایی است که از خانه‌های متروکه ثبت شده. معروف است که این خانه‌ها محل زندگی ارواح است و کسی جرات ورود به آن را ندارد.

بوفالو، نیویورک

این خانه در بوفالو نیویورک واقع شده و به خانه «کیتر» معروف شده است. این خانه از سال 1968، پس از خودکشی صاحبش، کلانتر کیتر، خالی و متروک باقی ماند. به گفته‌ محلی‌ها، دائما صداهای مرموزی از این خانه به گوش می‌رسد. به همین خاطر کسی جرات نزدیک شدن به آن را ندارد. اما ست لاوس این کار را انجام داد.

خانه‌هایی با داستان‌های ترسناک واقعی!

دیترویت، میچیگان

خانه‌ای که دو مرد و یک زن هم‌زمان در آن کشته شدند نظر ست لاوس را به خود جلب کرد. این حادثه در آگوست 1942 اتفاق افتاد و بعد از آن دیگر کسی داخل آن نرفت. از آن روز، این خانه به «معبد روح‌زده» معروف شد.

خانه‌هایی با داستان‌های ترسناک واقعی!

هوستون، تگزاس

خانه‌ هوستون در تگزاس، یک مهمان‌خانه بین راهی بود که اتفاقات عجیبی در آن رخ داد. می‌گویند چندین مسافر در تخت خواب و حین صرف صبحانه در آن به قتل رسیدند؛ این حادثه در سال 1970 اتفاق افتاد.

خانه‌هایی با داستان‌های ترسناک واقعی!

پیتسبورگ، پنسیلوانیا

پیتسبورگ خانه‌ای متروک در پنسیلوانیا است؛ عجیب است که ساکنان این خانه تعدادی عروسک هستند که کنارشان اره و اشیا فلزی دیده می‌شود. همین مسئله ست لاوس را ترغیب کرد تا برای ورود به این خانه خطر کند.

خانه‌هایی با داستان‌های ترسناک واقعی!

تولدو، اوهایو

به گفته‌ی محلی‌های اوهایو آمریکا، در این خانه جادوگری زندگی می‌کرده است. گردهمایی جادوگران در این خانه برگزار می‌شد و جسد صاحب خانه در همین خانه خاک شده است.

خانه‌هایی با داستان‌های ترسناک واقعی!

چستر، پنسیوانیا

اینجا عمارت خانواده‌‌ی «الیور» است که در چستر واقع شده. خانواده الیور در سال 1898، در این مکان گم شدند. این خانواده هرگز پیدا نشدند و این مسئله به راز کشف نشده‌ای تبدیل شد. محلی‌ها می‌گویند گاهی روح آن‌ها را در پشت پنجره‌های این خانه می‌بینند. ست لاوس از این گفته نترسید و به عکاسی خود در متروکه‌های آمریکا ادامه داد.

خانه‌هایی با داستان‌های ترسناک واقعی!

اوهایو

می‌گویند این خانه متروک متعلق به «آنتونی ساول»، یکی از قاتلان سریالی آمریکا است، این قاتل، قربانی‌ها‌یش را در خانه پنهان می‌کرد. از آن زمان کسی جرات ورود به این خانه را نداشته و به خانه‌ای متروک تبدیل شده. نکته عجیب این است که افرادی که به این خانه نزدیک شده‌اند صداهای عجیبی شنیده‌اند. آیا ست لاوس هم این صداها را شنیده؟

در پایان باید گفت: در جهان، مکان‌ها و گفته‌های عجیب زیادی وجود دارد که برای برخی بسیار جذاب است. در مطلب 11 مکان توریستی ترسناک اطلاعات بیشتری کسب کنید.

منابع: سایت www.theguardian.com

www.slate.com



1397/11/28 | کد مطلب: 2098
برچسب‌ها: دیدنی و خواندنی
خانه‌هایی با داستان‌های ترسناک واقعی!
خانه‌هایی با داستان‌های ترسناک واقعی! سیما رفیعی
خانه‌هایی با داستان‌های ترسناک واقعی!

کارشناس ارشد فلسفه غرب، علاقه‌مند به سینما، مطالعه و ورزش


تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل