برخی نظرات تحقیر دیگر تیم‌ها هستند


برخی نظرات تحقیر دیگر تیم‌ها هستند

­سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: بعضی‌ها انتظار دارند که گل‌های زیادی به تیم‌ها بزنیم البته این نظرات تحقیر دیگر تیم‌هاست

برخی نظرات تحقیر دیگر تیم‌ها هستندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل پدیده در جام حذفی افزود: با تیمی بازی داریم چند وقت پیش دو بر صفر شکست دادیم تیمی که در صدر جدول در لیگ برتر برای قهرمانی می‌جنگد، اما جام حذفی پر از اتفاق و حادثه است.
وی ادامه داد: بهترین دلیلش هم رسیدن تیم داماش گیلان به فینال جام حذفی و در این جام هیچ چیز قابل پیش بینی نیست، اما ما به دنبال رسیدن به فینال هستیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به راه سخت تا رسیدن به فینال جام حذفی گفت: برای رسیدن به فینال راه سختی در پیش داریم اگر در بازی فردا موفق شویم پدیده را شکست دهیم در نیمه نهایی با سپاهان بازی داریم هدف ما قهرمانی در جام حذفی است به همین خاطر در بازی مقابل پدیده به دنبال مصلحت نیستیم.
برانکو افزود: بجزء ماهینی و انصاری که مصدوم هستند سایر بازیکنان همه سالم و سر حالند.
وی در واکنش به بازی نکردن مهدی ترابی از نظر قانونی در جام حذفی گفت: هیچ کس به من اطلاع نداده که ترابی نمی‌تواند بازی کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مبنی بر اینکه تیم به هماهنگی و هارمونی نرسیده است افزود: بله واقعیت این است که بازیکنان جدید زیاد داریم و یک شبه هیچ مشکلی حل نمی‌شود برخی از مربیان معتقدند برای هماهنگی بین بازیکنان هشت تا ۱۰ ماه فرصت لازم است، اما همه دوست دارند در مدت ۸ تا ۱۰ دقیقه بازیکنان جدید خود را با تیم تطبیق دهند به هر حال روز به روز بهتر می‌شویم.
برانکو گفت: سپیدورد را بدون ملی پوشان بردیم پدیده که در لیگ برتر رقیب جدی ما است قاطعانه شکست دادیم البته در اهواز به فولاد باختیم که نباید می‌باختیم خیلی مطمئن استقلال خوزستان را بردیم شاید بعضی‌ها انتظار دارند چهار تا شش گل در هر بازی بزنیم و برنده شویم البته این نظرات تحقیر تیم‌های دیگر است.
وی ادامه داد: همانطور که همه دیدند استقلال خوزستان مقابل ما بسیار محکم ظاهر شد به هر حال ما چهار بازیکن جدید داریم و به زمان نیاز داریم تا با تیم هماهنگ شوند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: فشردگی بازی‌ها به ضرر تیم ماست، اما این برنامه‌ای است که از قبل نوشته اند ما هیچ لطمه‌ای به برنامه سازمان لیگ نزدیم حتی زمانی که در فینال آسیا حضور داشتیم تنها تیمی هستیم که در جام حذفی بدون ملی پوشان بازی کردیم حتی در لیگ برتر مقابل پیکان بدون ملی پوشان خود حاضر شدیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...