عسگری طلا گرفت، فداکار نقره‌ای شد


عسگری طلا گرفت، فداکار نقره‌ای شد

فینالیست‌های اوزان 75- و 84- کیلوگرم کاراته ایران مدال‌های طلا و نقره لیگ جهانی کاراته وان دبی را کسب کردند

عسگری طلا گرفت، فداکار نقره‌ای شدبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون کاراته، فینال وزن ۷۵- کیلوگرم بین بهمن عسگری از ایران و «لوئیجی بوسا» از ایتالیا دارنده یک طلا، ۲ نقره و یک برنز جهان برگزار شد که عسگری موفق شد با برتری ۲ بر صفر مدال طلای این وزن را از آن خود کند.

وی پس از استراحت در دور نخست و در اولین مبارزه ۲ بر صفر «جو کلاوای» از انگلیس را برد، سپس پنج بر صفر «لوگان داکوستا» از فرانسه را مغلوب کند، در ادامه یک بر صفر «پاول آرتومونوف» از استونی را برد و در نیمه نهایی ۲ بر صفر «رافائل آقایف» از جمهوری آذربایجان دارنده پنج عنوان قهرمانی جهان را مغلوب کرد و فینالیست شد.

علی فداکار در وزن ۸۴-کیلوگرم، برای کسب مدال طلا به دیدار اوگور آکتاش ترکیه‌ای نفر سوم جهان در سال ۲۰۱۸ رفت و ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد و مدال نقره را بر گردن آویخت.

وی در مبارزه اول خود سه بر ۲ «سالی دیوپ» از فرانسه را برد، سپس با نتیجه ۲ بر صفر از سد «میشل دورهام» از استرالیا گذشت و در ادامه موفق شد، چهار بر صفر «جورج پرز» از دومینیکن را با شکست بدرقه کند.

فداکار در چهارمین مبارزه پنج بر یک «ماکوتو کوییکی» از ژاپن را برد و در نیمه نهایی سه بر ۲ از سد «فاروک عبدسلام» از فرانسه گذشت تا راهی دیدار فینال شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403