22 طرح علمی میان دانشگاه علم و صنعت با دانشگاه‌های آلمان


22 طرح علمی میان دانشگاه علم و صنعت با دانشگاه‌های آلمان

رئیس دانشگاه علم و صنعت: در یکسال گذشته 22 طرح مشترک علمی میان دانشگاه علم و صنعت با دانشگاه‌های آلمان ایجاد شده است

22 طرح علمی میان دانشگاه علم و صنعت با دانشگاه‌های آلمانجبارعلی ذاکری در حاشیه نهمین نشست هم اندیشی معاونان بین الملل دانشگاه‌ها و رؤسای پارک‌های علم و فناوری که در سالن همایش‌های دانشگاه علم و صنعت برگزار شد در مصاحبه اختصاصی با خبرگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: وزارت علوم به دنبال ایجاد تعاملات بین المللی میان دانشگاه‌های کشور با دانشگاه‌های سطح یک جهان است و در این راستا هماهنگی‌هایی شکل گرفته و دانشگاه علم و صنعت به عنوان یک هماهنگ کننده از طرف دانشگاه‌های داخل با دانشگاه‌های آلمان تعیین شده است.

وی افزود: در سه ماه اخیر همکاری‌های علمی در سطح بین الملل بدرستی انجام شده و امیدواریم شاهد ارتباط علمی دانشگاه‌های کشور با دانشگاه‌های سطح یک جهان باشیم.

ذاکری با بیان اینکه سفرای هر کشور می‌توانند نقش مهمی در ایجاد تعاملات بین المللی برقرار کنند، افزود: بسیاری از مشکلات برای اخذ روادید دانشجویان در عرصه بین المللی براحتی برطرف می‌شود.

وی گفت: روز علم آلمان پارسال در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد و شاهد حضور یک هیأت آلمانی برای شرکت در اجلاس روز علم آلمان در ایران بودیم که نتیجه آن تعریف ۲۲ طرح مشترک بوده است و امیدواریم این فعالیت در سال آینده هم ادامه داشته باشد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت افزود: همچنین این دانشگاه روابط بین المللی با کشور‌های روسیه و فرانسه در قالب طرح‌های علمی مشترک دارد و آن را در سال آینده گسترش می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟