برگزاری جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری


برگزاری جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری

سرپرست مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از برگزاری یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در خرداد سال آینده خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف، تا نیمه فروردین 98 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، میثم بصیرت از برگزاری یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در خرداد سال آینده خبر داد و اظهار کرد: شناسایی، تبادل و ترویج یافته‌های علمی و تجارب جهانی حوزه مدیریت شهری مهمترین هدف شکل گیری این جشنواره است و امسال محور ویژه این کنفرانس برند شهری است. تکریم پدیدآورندگان آثار در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری و تقویت کاربست پژوهش‌های نظری و دستاوردهای علمی از دیگر اهداف این جشنواره‌اند.

بصیرت با اشاره به برگزاری این جشنواره در 9 محور تخصصی گفت: زیرساخت‌های مدیریتی و توسعه شهری، مالی و اقتصاد شهری، اجتماعی و فرهنگی، کاربست پروژه‌های پژوهشی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی، معماری و شهرسازی، ایمنی و بحران از جمله محورهای تخصصی این جشنواره‌اند.

رئیس شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری شعار امسال را «به سوی تهران 1400» دانست و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف کتاب، مقاله، پایا‌ن‌نامه و طرح پژوهشی تا نیمه فروردین 98 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و همچنین برای شرکت در کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی تا نیمه اردیبهشت سال آینده اقدام کنند و از امکانات این جشنواره بهره مند شوند.

بصیرت با بیان اینکه جشنواره امسال شامل 4 بخش اصلی خواهد بود، گفت: بخش اول آثار افراد حقیقی است که در بخش جشنواره مدیریت شهری، بخش دوم مربوط به افراد حقوقی است که در بخش جشنواره مدیریت شهری، بخش سوم نیز کنفرانس است که با عنوان برند شهری و با شعار به سوی تهران 1400 و اخرین بخش نیز کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی است که داوری و برگزار می‌شود.

سرپرست مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران خاطرنشان کرد: حرکت به سوی شهری برخوردار از پایداری مناسب و مناسبات صحیح و متناسب با ابعاد و ویژگی‌های ترسیم شده در اسناد فرادستی، نیازمند انجام مطالعات و پژوهش‌های گسترده، کاربست دستاوردهای تحقیقات و بهره گیری از نوآوری در مدیریت کلان شهر تهران است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان