مددجویان زندان لاهیجان از برکت قرآن بهره‌مند می شوند


مددجویان زندان لاهیجان از برکت قرآن بهره‌مند می شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل زندان‌های گیلان در آیین افتتاح بند قرآنی زندان لاهیجان، گفت: انوار قدسی تلاوت آیات مقدس قرآن در جمع مددجویان به روح آنان جلا و به قلوبشان پاکی می‌دهد.

مددجویان زندان لاهیجان از برکت قرآن بهره‌مند می شوند

به گزارش ایکنا از گیلان، سیدحمید حسینی، مدیرکل زندان های استان گیلان امروز، 28 بهمن ماه در آیین افتتاح بند قرآنی زندان لاهیجان، با بیان لزوم توجه و شرکت بیش از پیش مددجویان در برنامه های قرآنی پیش بینی شده این مرکز اصلاحی و تربیتی، اظهار کرد: تلاوت قرآن توسط مددجویان در داخل بند سبب آرامش دل و روان آنان می شود.

وی یکی دیگر از برکات بندهای قرآنی در زندان ها را آموزش و حفظ آیات کلام الله توسط مددجویان دانست و عنوان کرد: حفظ قرآن کریم به جز برکات اخروی دارای برکات دنیوی از جمله هدایت انسان، آرامش روحی، فهم بهتر قرآن و تقویت حافظه نیز می باشد که نصیب حافظان قرآن خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه با گسترش چنین اقدامات فرهنگی و دینی گام های بلندی در جهت اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و قرآنی در زندان ها برداشته خواهد شد، خاطرنشان کرد: انوار قدسی تلاوت آیات مقدس قرآن در جمع مددجویان به روح آنان جلا و به قلوبشان پاکی می دهد.

مدیرکل زندان های گیلان تکلیف قانونی و شرعی این نهاد را اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی دانست و اضافه کرد: قرآن کریم کرامت انسانی را به عالی ترین و زیباترین شکل بیان داشته و لذا سعی ما همواره حفظ کرامت انسان هاست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟