اوزیل


اوضاع مسوت اوزیل در آرسنال روز به روز بدتر از قبل می شود.

اوزیل
یکشنبه, 28 بهمن 1397 ساعت 14:39
اوزیل
اوضاع مسوت اوزیل در آرسنال روز به روز بدتر از قبل می شود.
به گزارش "توپ 90"، مسوت اوزیل که آرسنال به دلیل مشکلات مالی باشگاه و حقوق بالای او قصد واگذاری قرضی‌اش را دارد، با این درخواست باشگاه مخالفت کرده و عصبانیت مدیران آرسنال را برانگیخته.

باشگاه آرسنال از نظر مالی تحت فشار قرار دارد و حقوق سنگین مسوت اوزیل که هفته‌ای 350هزار پوند است یکی از مشکلاتی است که این باشگاه قصد دارد هر چه سریعتر برای حل کردن آن اقدام کند. آرسنال برای حل مشکل می‌خواهد اوزیل را به عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگری واگذار کند، به خصوص با توجه به اینکه در فصل جاری تعداد بازی‌های اوزیل با پیراهن آرسنال از تعداد غیبت‌های او کمتر بوده است.

اوزیل

از سوی دیگر اونای امری، سرمربی توپچی‌ها هم به صراحت اعلام کرده که اوزیل در برنامه‌های آینده او جایی ندارد. اما اوزیل با انتقال قرضی خود مخالفت کرده و این باعث ناراحتی مدیران آرسنال شده است. اینکه پنج‌شنبه شب، درحالیکه هم‌تیمی‌های اوزیل به بلاروس سفر کرده بودند تا در مقابل باته بوریسوف تحقیر شوند، اوزیل که در میان آنها بیشترین دستمزد را می‌گیرد در لندن حضور داشت و حتی به بلاروس برده نشده بود از عمق مشکلات آرسنال با این ستاره آلمانی خبر می‌دهد.

در این بین امانوئل پتی، ستاره فرانسوی سابق آرسنال، انتقادات تندی را به اوزیل وارد کرده است. او در این رابطه به میرر گفت:« برای اوزیل احترام زیادی قائلم. او در سال های گذشته یکی از بهترین هافبک های دنیا بود اما حالا تبدیل به بازیکنی شده است که هیچکس دوست ندارد او را در ترکیب آرسنال ببیند و همه چیزش را از دست داده. او اصلا با هم تیمی هایش حرف نمی زند و هیچ حس و هیجانی را از خود بروز نمی دهد.»

پتی ادامه داد:« همه چیز ساده است. او به خاطر عکس گرفتن با اردوغان(رئیس جمهور ترکیه) وجهه خودش در آرسنال و تیم ملی آلمان را زیر سوال برد. قبل از جام جهانی هم به یاد ندارم آخرین بازی خوبش برای آرسنال چه زمانی بوده است. دو سال قبل یک بازی خوب انجام داد و سپس 5 بازی بد متوالی. او بیشترین دستمزد را در تیم می گیرد اما بازیکنی فاقد شخصیت رهبری و بیشتر مثل یک روح در زمین است. اوزیل شور و انگیزه اش را از دست داده و معتقدم که از حالا منتظر بازنشستگی خودش است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار