فصل آینده با قدرت به ذوب آهن باز می‌گردم


فصل آینده با قدرت به ذوب آهن باز می‌گردم

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به مصدومیتش گفت: از هواداران عذر خواهی می‌کنم و فصل آینده با قدرت به این تیم باز می‌گردم.

فصل آینده با قدرت به ذوب آهن باز می‌گردمبه گزارش فانوس، محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم ذوب‌آهن درباره پارگی رباط صلیبی و مصدومیت شدیدی که در بازی با نساجی دچارش شد، گفت: این مصدومیت برای من ناراحت‌کننده بود، هر چند که چنین شرایطی ممکن است برای هر فوتبالیسیتی به وجود بیاید؛ متاسفانه مدافع نساجی بی‌احتیاطی کرد و اگر پایش را می‌کشید این اتفاق رخ نمی‌داد.

وی افزود: اگر مدافع باتجربه‌ای مثل سیدجلال حسینی یا بنگر مقابل من قرار می‌گرفتند، اینطور مصدوم نمی‌شدم.

مهاجم تیم ذوب‌آهن در رابطه با اینکه برخی معتقدند اگر در پدیده می‌ماند دچار چنین مصدومیتی نمی‌شد، عنوان کرد: من این حرف را قبول ندارم. در پدیده شرایط خوبی داشتم و یحیی گل‌محمدی، سرآسیایی و بازیکنان هم همیشه به من لطف داشتند؛ تصمیم من این بود که به ذوب‌آهن بیایم و دوست داشتم به این تیم هم کمک کنم که متاسفانه مصدوم شدم.

خلعتبری در پایان با بیان اینکه هفته بعد جراحی می‌کنم و تمام هدفم این است که فصل آینده با قدرت برگردم و جبران کنم، تصریح کرد:از آقای آذری تشکر می‌کنم که مرتب با من تماس می‌گیرد، همینطور از بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن که در این مدت تنهایم نگذاشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی