جایزه 100 میلیون تومانی اسنپ کیو با همکاری ایرانسل


جایزه 100 میلیون تومانی اسنپ کیو با همکاری ایرانسل

یکی از بازی‌های ایرانی که این روزها بسیاری را به سوی خود کشانده، اسنپ کیو است. این اپلیکیشن که یک مسابقه زنده و آنلاین اطلاعات عمومی است، در جشنواره «وب و موبایل ایران» نیز به عنوان برترین اپلیکیشن در بخش دانستی‌های و آموزشی انتخاب شد و تندیس گرفت. از دلایل متعدد محبوبیت اسنپ کیو می‌توان به این اشاره کرد که این اپلیکیشن به شرکت‌کنندگانش در ازای...

اسنپ کیو که یکی از اعضای خانواده «اسنپ» و تنها اپلیکیشن سرگرمی در این گروه است، از هفته گذشته مسابقه‌هایی را با همکاری «ایرانسل» اپراتور بزرگ تلفن همراه برگزار کرده و این همکاری تا پایان این هفته نیز ادامه خواهد داشت. در این مسابقه‌ها اپلیکیشن‌های مختلف ایرانسل همچون لنز و چارخونه و همچنین سیم‌کارت‌های هواداری این اپراتور تلفن همراه که برای دوست‌داران فوتبال است، معرفی خواهند شد. این مسابقه‌ها تا کنون با جایزه‌های ۵، ۱۰ و ۲۰ میلیون تومانی و با مجری‌های مختلف و مشهوری همچون «امیرحسین قیاسی» برگزار شده‌اند که البته تمام این‌ها مقدمه مسابقه بزرگ جمعه شب هستند. جمعه ۳ اسفند اسنپ کیو با جایزه بزرگ ۱۰۰ میلیون تومانی و در یک برنامه متفاوت برگزار خواهد شد. سه‌شنبه ۳۰ بهمن نیز یک مسابقه با سوال‌ها و حال و هوای فوتبالی و حضور یک فوتبالیست معروف برگزار خواهد شد که جایزه این مسابقه نیز ۱۰ میلیون تومان است.

دریافت اپلیکیشن اسنپ کیو از کافه بازار، گوگل پلی، سیب اپ و وب‌سایت این اپلیکیشن ممکن است.

چطور می‌توان در اسنپ کیو برنده شد؟

نحوه برنده شدن در این مسابقه آنلاین به این صورت است که روی صفحه تلفن همراه شرکت‌کنندگان دوازده سوال اطلاعات عمومی نمایش داده می‌شود و اگر آن‌ها بتوانند به تمام سوال‌ها درست پاسخ دهند، برنده خواهند شد. در نهایت نیز جایزه بین تمام کسانی که موفق شده‌اند به سوالات پاسخ دهند، تقسیم می‌شود. البته این ویژگی در مسابقه «ماراتن» اسنپ کیو کمی متفاوت است و سوالات این مسابقه نه تنها از ۱۲ سوال بیشترند بلکه شرکت‌کنندگان باید تا جایی به سوالات پاسخ دهند که تنها پنج نفر یا کمتر در مسابقه باقی بمانند. گفتنی است که برای هر شرکت‌کننده یک بار شانس اشتباه جواب دادن و بازگشت به مسابقه نیز وجود دارد که با استفاده از «جون اضافه» صورت می‌گیرد. برای به دست آوردن جون اضافه شرکت‌کنندگان باید پیش از مسابقه یک نفر را به اپلیکیشن دعوت کنند و اگر فرد دعوت‌شونده از کد معرف آن‌ها برای ثبت نام استفاده کنند به هردو طرف یک جون اضافه تعلق خواهد گرفت. البته دریافت جون اضافه تنها از راه دعوت ممکن نیست و امکان خرید آن نیز از طریق اسنپ کیو وجود دارد.

لازم به ذکر است که اسنپ کیو اخیرا به همراه دیگر اپلیکیشن‌های گروه اسنپ لوگوی خود را تغییر دادند و اعلام کردند که این تغییر و ایجاد لوگوهای مشابه به یکدیگر برای یکپارچه‌سازی صورت گرفته است. با این وجود باید منتظر ماند و دید که اسنپ کیو و اپلیکیشن‌های دیگر این خانواده قرار است چه خدمات تازه‌ای به کاربرانشان ارائه دهند.

2121

کد خبر 1232889

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته برای پنجشنبه اموات