شکست پرسپولیس سپاهان را به مشهد می‌برد؟


شکست پرسپولیس سپاهان را به مشهد می‌برد؟

در صورتی که تیم فوتبال پدیده روز آینده موفق به شکست شاگردان برانکو شود، برای تعیین میزبان دیدار نیمه نهایی قرعه کشی انجام خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، عدم حضور سپاهان در بازی های آسیایی و برخورد نکردن این تیم با نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا سبب شد تا شاگردان امیرقلعه نویی خیلی زود به نیمه نهایی برسند ولی برای اینکه حریفشان در این مرحله را شناسایی کنند باید تا فردا منتظر بمانند.


روز آینده مرحله یک چهارم جام حذفی از ساعت 17:15 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود تا برنده دو تیم به مصاف سپاهان در نیمه نهایی برود.


جالب اینکه در عین ناباوری و همانطور که از رقابت های جام حذفی برمی آید، یک پای فینال تیم دسته دومی داماش گیلانیان است که با شکست شاگردان علی دایی در نیمه نهایی به فینال رسیده و حالا باید منتظر بماند و ببیند از میان تیم های پرسپولیس، پدیده و سپاهان کدامیک می توانند به فینال رقابت ها برسند.


در صورتی که پرسپولیس روز آینده برنده دیدار برابر شاگردان یحیی گل محمدی لقب بگیرد، به دلیل اینکه طلایی پوشان در مرحله قبل در کرمان به مصاف مس رفته اند، دیدار نیمه نهایی در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود تا یک بار دیگر شاهد برگزاری ال کلاسیکوی فوتبال ایران اینبار در ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان با ظرفیت کامل باشیم؛ اما در صورتی که شاگردان گل محمدی موفق به کسب پیروزی برابر سرخپوشان شوند، برای مشخص شدن میزبان بازی نیمه نهایی میان پدیده و سپاهان قرعه کشی انجام می شود.


حالا اما همه منتظر بازی روز آینده هستند تا حریف صدرنشین لیگ برتر در نیمه نهایی مشخص شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری