آرسنال هم به جمع مشتریان دلیخت اضافه شد


آرسنال هم به جمع مشتریان دلیخت اضافه شد

ماتیاس دلیخت مدافع 19 ساله هلندی آژاکس، سالها با دنیس برکمپ و مارک اورمارس کار کرده است.

ماتیاس دلیخت مدافع 19 ساله هلندی آژاکس، سالها با دنیس برکمپ و مارک اورمارس کار کرده است.

به گزارش ایلنا می توان گفت که این روزها ماتیاس دلیخت به هدف اول بیشتر باشگاه های مطرح اروپایی تبدیل شده است. و حالا اونای امری و آرسنال نیز به صف مشتریان اضافه شده اند. آنها امیدوار هستند تا از رابطه خوب دنیس برکمپ و مارک اورمارس، دو بازیکن سابق خود، با این مدافع جوان استفاده کنند و او را به امارات بکشانند.

البته یکی از مسائلی که می تواند مانع این انتقال شود؛ مسئله مالی و شاید عدم حضور توپچی ها در لیگ قهرمانان سال بعد باشد! اونای امری میداند که سران آرسنال بودجه زیادی در اختیار این سرمربی نخواهند گذاشت. مسعود اوزیل بازیکن مغضوب امری، در هفته 350 هزار پوند دستمزد می گیرد! حتی در صورت فروش او در تابستان، سخت است که بتواند سران باشگاه را برای پرداخت 70 میلیون پوند به آژاکس راضی کند!

حتی در صورت قهرمانی در لیگ اروپا و حضور در جمع 4 تیم برتر جزیره، تنها 40 میلیون پوند برای تابستان در نظر گرفته شده است. از آن طرف سران باشگاه منچسرسیتی در نظر دارند تا دلیخت را جایگزین وینسنت کمپانی کنند. همه می دانند که آرسنال توان رقابت در عرصه مالی را برابر سیتیزن ها نخواهد داشت. یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا جدی ترین مشتریان کاپیتان تیم فوتبال آژاکس هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش