نخستین جلسه اتاق فکر معاونت سیاسی وزارت کشور برگزار شد


نخستین جلسه اتاق فکر معاونت سیاسی وزارت کشور برگزار شد

تهران - ایرنا- نخستین جلسه اتاق فکر حوزه معاونت سیاسی وزارت کشور با حضور اساتید دانشگاه در محل وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، نخستین جلسه اتاق فکر حوزه معاونت سیاسی وزارت کشور به ریاست جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و با حضور محمود یزدان فام مشاور علمی معاونت سیاسی، قدیر نصری دانشیارعلوم سیاسی دانشگاه خوارزمی، سید جلال دهقانی فیروزآبادی استاد روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی و علی اصغر افتخاری دانشیار دانشگاه امام صادق(ع) و رئیس سابق مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور، عصر دیروز در محل وزارت کشور برگزار شد.
جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور در ابتدای این جلسه، تشکیل این اتاق فکر را محملی برای طرح مسائل و موضوعات سیاسی و راهبردی اعلام کرد و افزود: مهمترین کارویژه معاونت سیاسی، مدیریت عرصه های سیاسی کشور به نیابت از وزارت کشور و دولت است؛ لذا قدم اول احصا مسائل اصلی و سپس ارائه راهکارهای راهبردی برای افزایش کارآمدی و انسجام بیشتر در کشور است.
همچنین اساتید حاضر در این نشست به طرح دیدگاه ها و تبیین اولویت های اساسی کشور خصوصاً مسائل پیشرو در سال آینده، احصا مشکلات و مسائل مهم کشور نقش سیاست داخلی و سیاست خارجی در بهبود اوضاع جامعه و تاثیر کارگزاران، مدیران و ساختارهای کشور در وضعیت عمومی کشور پرداختند و ضمن ارائه نقطه نظرات و دیدگاه های خود در این مسیر، بخشی از راهکارها و راه حل ها را بیان کردند. همچنین در این جلسه در خصوص ساختار و زمان بندی جلسات این اتاق فکر، برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.
اتاق فکر حوزه معاونت سیاسی در راستای تقویت مدیریت سیاسی کشور در حوزه صف و ستاد و همچنین احصا مشکلات و موانع مدیریت سیاسی کشور و ارائه راهکارهای عملی و اجرایی در جهت اصلاح ساختارها و برطرف کردن ریشه ای مسائل موجود کشور با رویکردی علمی و راهبردی، از سوی معاون سیاسی جدید وزیر کشور ایجاد شده است.
سیام**3070**1553

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان