امام جماعت کانون فرهنگی و هنری معراج جوجاده ارطه قائمشهر به دیار باقی شتافت


امام جماعت کانون فرهنگی و هنری معراج جوجاده ارطه قائمشهر به دیار باقی شتافت

نورالله فردوسی، امام جماعت کانون فرهنگی و هنری معراج جوجاده ارطه قائمشهر، شب گذشته (23 بهمن) پس از تحمل سال ها جراحت های دفاع مقدس به دیار باقی شتافت.

«زین الله چمانی»، امروز (24 بهمن) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: نورالله فردوسی، امام جماعت و از اعضای فعال کانون فرهنگی و هنری معراج جوجاده ارطه قائمشهر، شب گذشته (23 بهمن) پس از تحمل سال ها جراحت های دوران دفاع مقدس در بیمارستان امام خمینی (رحمت الله علیه) ساری به دیار باقی شتافت.

وی ادامه داد: فردوسی از افرادی بود که به دفعات متعدد از ستاد هماهنگی ونظارت بر کانون های مساجد دیار علویان در برنامه های 18 اسفند، سالروز تاسیس این نهاد مقدس مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری جوجاده ارطه قائمشهر اظهار کرد: پیکر این جانباز و آزاده نستوه، ساعت 9 صبح فردا پنج شنبه (25 بهمن) از حسینیه عاشقان ثارالله(علیه السلام) قائمشهر تشییع و سپس به ارطه، منتقل و در امامزاده سید مهدی قادیکلای ارطه به خاک، سپرده می شود.

به گزارش شبستان، نورالله فردوسی، متولد سال 1345 بود که در 4 تیر 67 اسیر شد و در سن 22 سالگی در 3 شهریور 69 به میهن ایران اسلامی بازگشت که در جزیره مجنون و در لشکر 25 کربلا به عنوان روحانی مبلغ در هشت سال دوران هشت سال دفاع مقدس شرکت کرد و طی نبرد طولانی با دشمنان به اسارت دشمنان درآمد که از خویش، یک پسر و یک دختر به یادگار گذاشت.

ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد دیار علویان و نمایندگی خبرگزاری شبستان در این دیار، ضمن تسلیت پر گشودن این مرد به لقاء الله پیوسته خوش اخلاق و همواره متبسم برای وی، علو درجات از بارگاه ایزد متعال، خواستار است و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن