تاکید بر تعاملات مرزی بین ایران و پاکستان


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir) از اسلام آباد، سفیر کشورمان در...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، سفیر کشورمان در پاکستان بر تقویت ظرفیت های تجاری از طریق تعاملات مرزی و همکاری ها بین استان های همجوار دو کشور با رفع موانع موجود در این زمینه تاکید کرد.

مهدی هنردوست سفیر کشورمان در پاکستان در سفر یک روزه به کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان با میرعبدالقدوس بزنجو رئیس مجلس این ایالت دیدار کرد. در این دیدار تقویت مناسبات بین دو کشور برادر و همسایه مورد گفتگو قرار گرفت. طرفین در این دیدار راه های گسترش مناسبات ایران و پاکستان به ویژه تعاملات تجاری میان استان های همجوار را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
رئیس مجلس ایالت بلوچستان ضمن تایید وجود ظرفیت های فراوان در همکاری میان دو کشور همسایه گفت: پاکستان باید از تجارت و توانمندی های ایران استفاده کند. عبدالقدوس بزنجو همچنین بر تعمیق مناسبات همه ‌جانبه بین دو کشور به ویژه استفاده از ظرفیت های دو استان بلوچستان پاکستان و سیستان و بلوچستان ایران تاکید کرد. سفیر ایران و رئیس مجلس ایالت بلوچستان درخصوص همکاری های مشترک در بخش های حمل و نقل زمینی و هوایی، تسهیلات ریلی، تسهیلات مسافری و همچنین پیگیری مصوبات کمیته تجاری مرزی نیز گفت وگو کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن