ساخت بازی اندروید با Unreal Engine تنها در 6 دقیقه (گجت تی وی)


ساخت بازی اندروید با Unreal Engine تنها در 6 دقیقه (گجت تی وی)

ساخت بازی اندروید یکی از روش های درآمدزایی در پلتفرم موبایل محسوب می‌شود و حالا قصد داریم در این ویدیوی 6 دقیقه‌ای به شما آموزش دهیم که چگونه با استفاده از موتور بازی سازی آنریل (Unreal Engine) یک بازی اندرویدی بسازید. با گسترش محبوبیت پلتفرم موبایل، صنعت گیمینگ توجه ویژه‌ای به این بستر جدید داشته... نوشته ساخت بازی اندروید با Unreal Engine...

ساخت بازی اندروید یکی از روش های درآمدزایی در پلتفرم موبایل محسوب می‌شود و حالا قصد داریم در این ویدیوی ۶ دقیقه‌ای به شما آموزش دهیم که چگونه با استفاده از موتور بازی سازی آنریل (Unreal Engine) یک بازی اندرویدی بسازید.

با گسترش محبوبیت پلتفرم موبایل، صنعت گیمینگ توجه ویژه‌ای به این بستر جدید داشته است و شاهد این هستیم که کمپانی‌های برتر بازی‌سازی در جهان، نسخه‌های آی او اس و اندروید محبوب‌ترین بازی‌ های کامپیوتر و کنسول ها را نیز عرضه می‌کنند. اما قطعا قبل از رسیدن به موفقیت‌های بزرگ‌تر، لازم است که اولین قدم‌ها را آهسته و پیوسته بردارید و شروع کار با موتور بازی سازی آنریل انجین، یکی از گزینه‌های مناسب برای افراد تازه‌کار محسوب می‌شود. مجموعه‌ای از ابزارها و محیط‌های آماده در این محیط نرم افزاری وجود دارد که می‌توانید بدون نیاز به دانش کدنویسی پیشرفته، بازی های جالبی را با استفاده از آن تولید کنید.

بنابراین اگر شما هم علاقه‌مند هستید که وارد شاخه‌ی بازی سازی برای گوشی های اندرویدی بشوید، ویدیوی امروز گجت تی وی می‌تواند نمای خوبی از شیوه‌ی کار در این موتور بازی‌ سازی را به شما بدهد:

آموزش ساخت بازی اندرویدی با موتور بازی سازی Unreal

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه