قیمت جدید محصولات سایپا با چه تغییراتی همراه بوده است؟ (آخرین قیمت 97)


به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که این روزها برای تحویل خودروهای پیش فروش شده خود با موعد تحویل تیر تا دی ماه سال جاری روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد و عملا با ضرر بسیار بالایی اقدام به تحویل خودروهای پیش فروش شده می‌کند ولی در مقابل با افزایش قیمت محصولاتش با قیمت حاشیه بازار روبرو بوده و با گرانی خودروهای داخلی در بازار آزاد عملا قیمت...

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که این روزها برای تحویل خودروهای پیش فروش شده خود با موعد تحویل تیر تا دی ماه سال جاری روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد و عملا با ضرر بسیار بالایی اقدام به تحویل خودروهای پیش فروش شده می‌کند ولی در مقابل با افزایش قیمت محصولاتش با قیمت حاشیه بازار روبرو بوده و با گرانی خودروهای داخلی در بازار آزاد عملا قیمت فروش این شرکت نیز به شدت بالا رفته است.

قیمت جدید محصولات سایپا با چه تغییراتی همراه بوده است؟ (آخرین قیمت 97)گروه سایپا در اطلاعیه‌ای از قیمت جدید حاشیه بازار محصولاتش خبر داده که عملا رکوردهای جدیدی برای قیمت کارخانه این خودروها محسوب می‌شود. نکته جالب در مورد قیمت‌های اعلامی این است که علیرغم افزایش آنها شاهد ارائه تخفیف به آن دسته از مشتریانی هستیم که با موعد تحویل بهمن و اسفندماه اقدام به خرید خودرو کرده‌اند که طبق اعلام نماینده مدیرعامل این شرکت، آن دسته از مشتریان دارای حواله بهمن ماه از ۲۰ درصد تخفیف و مشتریان دارای حواله اسفندماه نیز از تخفیف ۱۵ درصدی این شرکت بهره مند خواهند شد.

قیمت جدید اعلامی گروه سایپا با تعرفه ۵ درصد زیر قیمت بازار

قیمت جدید محصولات سایپا با چه تغییراتی همراه بوده است؟ (آخرین قیمت 97)

از جمله نکات قابل توجه در لیست قیمت اعلامی این شرکت ثبت قیمت ۳۹ میلیون و ۴۲۵ هزار تومانی برای سایپا ۱۱۱ است که با توجه به روند قیمتی این خودرو در بازار آزاد به زودی شاهد قیمت رسمی بالای ۴۰ میلیون تومانی برای این خودرو خواهیم بود. همچنین قیمت اعلامی برای تیبا نیز به همین منوال بوده و برای اولین بار قیمت رسمی بالای ۴۵ میلیون تومان برای این خودرو ثبت شده است.

قیمت جدید اعلامی پارس خودرو برای محصولاتش

قیمت جدید محصولات سایپا با چه تغییراتی همراه بوده است؟ (آخرین قیمت 97)

در لیست اعلامی پارس خودرو نیز برای اولین بار شاهد قیمت حدود ۱۲۰ میلیون تومانی برای برلیانس کراس هستیم که البته پارس خودرو در تولید آن دچار مشکل شده و مشخص نیست که آیا این شرکت موفق به تولید آن خواهد شد یا خیر! همچنین شرکت برلیانس با ورود به بازار آمریکا عملا همکاری خود را با خودروساز ایرانی قطع کرده و تکلیف بسیاری از تعهدات این شرکت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

قیمت جدید اعلامی زامیاد برای محصولاتش

قیمت جدید محصولات سایپا با چه تغییراتی همراه بوده است؟ (آخرین قیمت 97)

در زمینه قیمت محصولات شرکت خودروسازی زامیاد نیز تفاوت چندانی نسبت به تعرفه قبلی مشاهده نمی‌شود و این شرکت برای فروش محصولات خود با این قیمت‌ها نیز دچار چالش بوده و به نظر نمی‌رسد که در روزهای آینده نیز شاهد نوسانات شدید در بازار محصولات این شرکت باشیم.

قیمت جدید محصولات سایپا با چه تغییراتی همراه بوده است؟ (آخرین قیمت ۹۷)

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

قیمت جدید محصولات سایپا با چه تغییراتی همراه بوده است؟ (آخرین قیمت 97)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان