قیمت قطعی خودروهای برلیانس برای پیش فروش‌های قبلی چقدر خواهد بود؟


به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای آخرین قیمت خودروهای خانواده برلیانس را اعلام کرد که با توجه به دستور وزیر صنعت مبنی بر محاسبه قیمت پیش فروش‌های با موعد تیر تا دی ماه با تعرفه قبلی، کاهش قیمت خوبی را نسبت به لیست قیمت اخیر این شرکت داشته است. این شرکت که ماه‌هاست در زمینه تحویل خودروهای برلیانس مشکل داشته و بسیاری از پیش...

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای آخرین قیمت خودروهای خانواده برلیانس را اعلام کرد که با توجه به دستور وزیر صنعت مبنی بر محاسبه قیمت پیش فروش‌های با موعد تیر تا دی ماه با تعرفه قبلی، کاهش قیمت خوبی را نسبت به لیست قیمت اخیر این شرکت داشته است.

قیمت قطعی خودروهای برلیانس برای پیش فروش‌های قبلی چقدر خواهد بود؟این شرکت که ماه‌هاست در زمینه تحویل خودروهای برلیانس مشکل داشته و بسیاری از پیش فروش‌های این شرکت در ماه‌های اخیر هنوز به مشتریان تحویل داده نشده است، چندی پیش قیمت‌های حاشیه بازار خودر اعلام کرد که منجر به اعتراضات فراوانی از سوی مشتریان گردید و حتی آن دسته از مشتریانی که با لیست قیمت ۳۰ درصدی این شرکت با آنها برخورد می‌شود نیز اعتراضاتی را نسبت به این شرکت داشتند که خبرهای مربوط به تجمع این مشتریان مقابل وزارت صنعت در چرخان پوشش داده شد.

جزئیات شرایط تعلق گرفتن این قیمت‌ها به مشتریان

آن دسته از مشتریانی که دارای حواله خودرو با موعد تحویل قبل از تاریخ ۳۰ ام دی ماه سال جاری هستند و برایشان دعوتنامه‌ای صادر نشده، مشمول این بخشنامه می‌شوند. آن دسته از مشتریانی که قبلا برایشان دعوتنامه صادر شده و در موعد مقرر اقدام به تکمیل وجه نکرده‌اند مشمول بند یک این بخشنامه نمی‌شوند و طبیعتا بایستی با لیست قیمت جدید این شرکت اقدام به تکمیل وجه نمایند. همچنین آن دسته از مشتریانی که از ابتدای سال جاری هیچ گونه خودرویی را دریافت نکردند در اولویت صدور دعوتنامه قرار دارند و بدیهی است افرادی که در سال جاری خودروهای صفر دیگری را از این خودروساز دریافت کردند، مشمول قیمت‌های اعلامی در این بخشنامه نمی‌شوند.

قیمت قطعی خودروهای برلیانس برای پیش فروش‌های قبلی چقدر خواهد بود؟لیست قیمت اعلامی سایپا:

خودروی H320 اتوماتیک ۱٫۶ با قیمت ۶۳ میلیون و ۷۴۱ هزار تومان خودروی H330 اتوماتیک ۱٫۶ با قیمت ۶۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان خودروی H320 دنده‌ای ۱٫۶ با قیمت ۵۶ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان خودروی H330 دنده‌ای ۱٫۶ با قیمت ۵۴ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان خودروی برلیانس کراس اتوماتیک ۱٫۶ با قیمت ۶۷ میلیون و ۷۹۶ هزار تومان خودروی H220 دنده‌ای با رینگ آلومینیومی با قیمت ۴۴ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان خودروی H230 دنده‌ای با رینگ آلومینیومی با قیمت ۴۴ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان خودروی H220 دنده‌ای با رینگ فولادی با قیمت ۴۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان خودروی H230 دنده‌ای با رینگ فولادی با قیمت ۴۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان

قیمت قطعی خودروهای برلیانس برای پیش فروش‌های قبلی چقدر خواهد بود؟

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

قیمت قطعی خودروهای برلیانس برای پیش فروش‌های قبلی چقدر خواهد بود؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه