هلاکت 9 نظامی سعودی در جنوب عربستان


هلاکت 9 نظامی سعودی در جنوب عربستان

خبرگزاری آریا - نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز جمعه سه عملیات پی‌درپی نظامیان سعودی برای پیشروی به‌سمت مواضع خود در غرب منطقه مجازه در استان عسیر ، جنوب عربستان را به شکست کشاندند.

هلاکت 9 نظامی سعودی در جنوب عربستان
خبرگزاری آریا - نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز جمعه سه عملیات پی‌درپی نظامیان سعودی برای پیشروی به‌سمت مواضع خود در غرب منطقه "مجازه" در استان "عسیر"، جنوب عربستان را به شکست کشاندند.
به گزارش خبرگزاری آریا، در درگیری نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با نظامیان سعودی، 9 نظامی عربستان کشته و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.
یگان توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن هم همزمان مراکز تجمع مزدوران سعودی در اطراف گذرگاه "علب" و منطقه "الربوعه" در عسیر را گلوله باران کرد.
قدرت دفاعی ارتش و کمیته های مردمی یمن با وجود محاصره همه جانبه این کشور توسط رژیم سعودی روز به روز در حال افزایش است.
عربستان‌‌ با حمایت آمریکا، امارات و چند کشور دیگر از مارس 2015 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کرده است. جنگ‌افروزی عربستان و متحدانش در یمن تاکنون به کشته شدن بیش از شانزده هزار یمنی، زخمی شدن ده‌ها هزار نفر و آوارگی میلیون‌ها یمنی منجر شده است.
تجاوز نظامی عربستان همچنین کشور فقیر یمن را با کمبود شدید مواد غذایی و دارویی مواجه کرده است.
رژیم سعودی و متحدانش تاکنون به دلیل مقاومت مردم یمن نتوانسته‌اند به اهداف خود در این کشور(به قدرت رساندن دست نشاندگان خود) برسند.
117

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش کاپیتان استقلال به توهین زشت به پلیس