به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن روشن، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: سرمربی استقلال برای این دیدار ترکیب خوبی را در نظر نگرفت. استقلال باید در این دیدار بازی هجومی را در دستور کار خود قرار می‌داد.

وی ادامه داد: استقلال از تراکتورسازی ترسیده بود در صورتی که باید این امر برعکس باشد. تیم‌ها باید از بازی کردن مقابل استقلال و پرسپولیس ترس داشته باشند. با تاکتیکی که شفر استقلال را به میدان فرستاد در بازی که می‌توانست برنده باشد با باخت عوض شد.

روشن با تاکید بر اینکه استقلال با برد مقابل تراکتورسازی می‌توانست در لیست مدعیان لیگ برتر قرار می‌‌گرفت، بیان کرد: این بازی برای استقلال 6 امتیازی بود. موقعیت خوبی که به راحتی استقلال از دست داد. بازیکنی همانند تبریزی تجربه بازی همانند این دیدار استقلال و تراکتورسازی ندارد که شفر از همان ابتدا این بازیکن را به زمین فرستاد و موقعیت‌های بسیاری هم از دست داد.

وی با اشاره به اینکه کادرفنی استقلال برای این دیدار تاکتیک مناسبی را در نظر نگرفتند، گفت: دلم برای هواداران استقلال می‌سوزد که عاشقانه این تیم را حمایت می‌کنند اما زمانی که این تیم می‌توانست نتیجه بگیرد موقعیت به این خوبی را به راحتی از دست داد.