به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مقام معظم رهبری، در دیدار فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش تاکید کردند: «ممکن است کسانی به هر دلیل و منطق و مبنایی، از فلان مسئول یا فلان آقا خوششان نیاید اما نباید با شعار دادن ضد او، راهپیمایی را به مظهر اختلاف و درگیری تبدیل کنند چراکه این حرکت پرشور ملی باید همچنان با عظمت و وحدت ادامه یابد.»

در استان قم نیز همزمان با راهپیمایی 22 بهمن ماه برخی عناصر وابسته به یک جریان سیاسی، اقدام به سر دادن شعارهای تفرقه افکنانه کردند. این افراد، راهپیمایی 22 بهمن را برخلاف توصیه رهبری به عرصه تسویه حساب‌های جناحی و گروهی و توهین به رئیس جمهور تبدیل کردند.

«محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا در خصوص شعارهای توهین‌آمیز به رئیس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: آنهایی که دست به این اقدام زدند، خلاف دستور مقام معظم رهبری عمل کردند. به این معنا که روز دوشنبه روز وحدت همه ملت ایران و همچنین روز وحدت همه مسئولین با مردم بود.

او ادامه داد: اینکه کسی به تفرقه سخنرانی می‌کند و اتهام می‌زند، ضمن اینکه خلاف جهت آب شنا می‌کند و در مقابل مردم می‌ایستد، از طرفی به توصیه رهبری عمل نمی‌کند به نظر من این افراد نه طرف مردم هستند و نه دلسوز مردم.

واعظی بیان کرد: این افراد به دنبال این هستند که از هر فرصتی برای تسویه حساب با دولت استفاده کنند. همچنین دورانی که قبلا خودشان سرکار بودند یعنی آن ۸ سال را می‌خواهند که برای این خواسته خود، فرار رو به جلو و فرافکنی می‌کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهور در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت خواهد کرد؟ گفت: خیر رئیس جمهور برنامه‌های دیگری دارند.