نیاز به اعتبار 2500 میلیارد تومانی برای پرداخت معوقات فرهنگیان/ دانشجو معلمان عیدی دریافت می‌کنند


معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش از رایزنی برای تامین اعتبار 2500 میلیارد تومانی پرداخت معوقات فرهنگیان تا اسفند 97 خبر داد.

نیاز به  اعتبار 2500 میلیارد تومانی برای پرداخت معوقات فرهنگیان/ دانشجو معلمان عیدی دریافت می‌کنندعلی الهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پرداخت عیدی فرهنگیان و دانشجو معلمان اظهار کرد: پرداخت عیدی وظیفه دولت است و خزانه‌داری کل لیست کارکنان برای پرداخت عیدی را دریافت کرده و از محل در نظر گرفته شده برای پرداخت این فرآیند انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت عیدی فرهنگیان مشکلی نداشت و متناسب با مصوبه موجود عیدی برای فرهنگیان و دانشجو معلمان در بهمن پرداخت خواهد شد که البته دانشجو معلمان بنابر شرایط تحصیلی و کاری عیدی دریافت می‌کنند.

معوقات اسفند تسویه می‌شود

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقات فرهنگیان بیان کرد: پرداخت حق‌التدریس آزاد و سرباز معلم به موقع انجام شد اما حق‌التدریس شاغلان، حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی، اضافه کار پرسنل اداری و حقوق معلمان مدارس خارج از کشور باقی مانده است که برای تامین و تخصیص اعتبار لازم رایزنی می‌کنیم.

الهیار ترکمن با اشاره به اینکه حجم نقدینگی برای پرداخت‌‌ معوقات از تسویه این معوقات در اسفند ماه است، گفت: این سری از معوقات که حدود ۷، ۸ مورد است، پیش از پایان سال پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای پرداخت معوقات گفت: با ۲۵۰۰ میلیارد تومانی می‌توانیم معوقات باقی مانده را پرداخت کنیم تا پیش از آغاز سال جدید تسویه شده باشند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید