تفاوت تسلیت گفتن آناهیتا همتی برای یک تروریست و شهدای حادثه اخیر زاهدان +عکس


تفاوت تسلیت گفتن آناهیتا همتی برای یک تروریست و شهدای حادثه اخیر زاهدان  +عکس

آناهیتا همتی، بازیگر سینما و تلویزیون که پیش‌تر برای تروریست‌ها پست‌های حمایتی منتشر می‌کرد، حالا در مقابل حمله تروریستی اخیر زاهدان به یک استوری ساده بسنده کرد.

تفاوت تسلیت گفتن آناهیتا همتی برای یک تروریست و شهدای حادثه اخیر زاهدان  +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارشنبه شب گذشته یک حمله تروریستی به اتوبوس کارکنان سپاه در جاده خاش ـ زاهدان موجب به شهادت رسیدن تعداد ۲۷ تن و مجروح شدن جمعی از حافظان مرز‌های میهن اسلامی شد. این حادثه تلخ با واکنش بسیاری از مردم و همچنین چهره‌های شناخته شده همراه بود که در فضای مجازی با انتشار پست‌هایی در این خصوص با بازماندگان خانواده شهدا همدردی کردند.

اما قسمت تلخ تر ماجرا آنجا بود که برخی سلبریتی‌هایی که پیش‌تر برای آزادی زندانی سیاسی, قاتلین, منافقین و تروریست‌ها اشک تمساح می‌ریختند و در فضای مجازی برای آنها هشتگ به راه می‌انداختند، در برابر شهادت ۲۷ تن از مرزبانان مظلوم, سکوت کرده و حتی از انتشار پیام تسلیتی در صفحات مجازی خود برای خانواده‌های داغدار این حادثه تروریستی امتناع کردند.

آناهیتا همتی بازیگر تلویزیون نیز که پیش‌تر درباره اعدام رامین حسین پناهیِ تروریست با انتشار پستی از او حمایت کرده بود، این بار در مقابل حادثه اخیر زاهدان تنها به یک استوری ساده بسنده کرد. در تصویر زیر هر دو تسلیت همتی برای رامین حسین پناهی و شهدای حادثه تروریستی اخیر و تفاوت آنها را مشاهده می‌کنید.

تفاوت تسلیت گفتن آناهیتا همتی برای یک تروریست و شهدای حادثه اخیر زاهدان  +عکس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403