دانلود فیلم روز مرگت مبارک Happy Death Day 2U 2019


دانلود فیلم Happy Death Day 2U 2019 با کیفیت عالی دانلود فیلم روز مرگت مبارک 2019 با لینک مستقیم کیفیت HDCam 720p + پیش نمایش فیلم قرار گرفت دانلود فیلم خارجی Happy Death Day 2U 2019 با کیفیت خوب و حجم کم از سرور های هکس دانلود نام فیلم : Happy Death Day 2U 2019 | ژانر (موضوع) : ترسناک , معمایی , هیجان انگیز محصول : آمریکا | زبان : انگلیسی |...

6.8/10 دانلود فیلم روز مرگت مبارک Happy Death Day 2U 2019
فیلم خارجی
دسته بندی : فیلم خارجی
0 دیدگاه تاریخ انتشار :

دانلود فیلم Happy Death Day 2U 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم روز مرگت مبارک 2019 با لینک مستقیم

کیفیت HDCam 720p + پیش نمایش فیلم قرار گرفت

دانلود فیلم روز مرگت مبارک Happy Death Day 2U 2019

دانلود فیلم خارجی Happy Death Day 2U 2019 با کیفیت خوب و حجم کم از سرور های هکس دانلود

نام فیلم : Happy Death Day 2U 2019 | ژانر (موضوع) : ترسناک , معمایی , هیجان انگیز

محصول : آمریکا | زبان : انگلیسی | سال انتشار : 2019

.:: دارای امتیاز 6.8/10 از 1,666 رای در IMDb ::.

.

کارگردان : Christopher Landon | بازیگران : Jessica Rothe, Israel Broussard, Phi Vu

خلاصه داستان : فیلم روز مرگت مبارک 2019 ، قسمت دوم فیلم روز مرگت مبارک با حضور رایان فان هم اتاقی ناجوری آغاز می شود که در قسمت اول خیلی روی شخصیت او کار نشده بود. حالا به نظر می آید او توسط قاتلی با ماسک بچگانه تعقیب می شود و از همان مشکل تری در قسمت اول رنج می برد. معلوم می شود این حلقه ی زمانی توسط وسیله ای به وجود آمده که رایان و دوستانش در آزمایشگاه دانشکده ساخته اند. وقتی رایان سعی می کند با فعال کردن این وسیله حلقه را متوقف کند، دوباره تری را به روز مرگش برمی گرداند، اما این بار این اتفاق در بُعدی موازی رخ می دهد. در این بُعد، او دیگر با کارتر دوست نیست، اما مادرش هنوز زنده است. تری سر دوراهی بستن این حلقه یا برگشتن به بُعد خودش قرار گرفته، اما به هر حال او باید چند بار دیگر بمیرد، چون قاتل دیگری با ماسک بچگانه به دنبال اوست.

.

دانلود فیلم های پیشنهادی :

دانلود فیلم The Isle 2019

.

سایر اطلاعات فیلم :

رده سنی : PG-13 – تماشای این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود. تهیه کنندگان : Jason Blum موسیقی : Bear McCreary نویسندگان : Christopher Landon, Scott Lobdell زمان فیلم : 100 دقیقه

.

دانلود فیلم روز مرگت مبارک Happy Death Day 2U 2019

.

معرفی فیلم : فیلم Happy Death Day 2U 2019 یک فیلم در ژانر ترسناک، معمایی و هیجان انگیز است که در 13 February 2019 بر روی پرده رفته است.
جسیکا راث در نقش تری گلبمن، ایزرائیل بروسارد در نقش کارتر دیویس، روبی مدین در نقش لوری اسپنگلر، سورج شارما در نقش سامار گوش، سارا یارکین در نقش دری مورگن و ریچل متیوز در نقش دنیل باسمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Happy Death Day 2U حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Happy Death Day داستان تری گلبمن را روایت می‌کند که در روز تولدش کشته می‌شود؛ اما او در همان روز دوباره از خواب بیدار می‌شود و باید این روز را هر بار سپری و تکرار کند و در پایان کشته شود تا کشف کند که چه کسی او را کشته و چرا این کار را کرده است. حال در این قسمت تری متوجه می‌شود که مرگ به طرز شگفت انگیزی از هر خطری که در اطرافش است، به او نزدیک‌تر است.

.

Happy Death Day 2U 2019 , Tree Gelbman discovers that dying over and over was surprisingly easier than the dangers that lie ahead.

دانلود فیلم روز مرگت مبارک Happy Death Day 2U 2019
نمایش تریلر
دانـلـود
مطالب مرتبط
برچسب ها : 2019

بخش نظرات ( ارسال نظر )

دانلود فیلم روز مرگت مبارک Happy Death Day 2U 2019
دانلود فیلم روز مرگت مبارک Happy Death Day 2U 2019
مشترک شدن
اطلاع از
دیدگاه های جدید ترپاسخ برای دیدگاه من

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت