دیدار با تراکتورسازی حساس ترین بازی نیم فصل دوم استقلال است


دیدار با تراکتورسازی حساس ترین بازی نیم فصل دوم  استقلال است

نوری گفت: با توجه به اینکه بازی با تراکتور سازی 6 امتیازی است لذا می توان این دیدار را حساس ترین بازی نیم فصل دوم استقلال دانست.

«محمد نوری» در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری شبستان در خصوص شرایط تیم استقلال در نیم فصل دوم گفت: استقلال با بازی خوب و پر گلی که در برابر تیم پیکان از خود به نمایش گذاشت، استارد خوبی را در نیم فصل دوم زد،خوشبختانه روند خوبی که برای این تیم در اواخر نیم فصل اول شکل گرفته بود در نیم فصل دوم هم با این پیروزی تداوم پیدا کرد، این نشان می دهد که آقای شفر هم از تعطیلات خوب استفاده کرده و هم از لحاظ بدنی بازیکنان را خوب ساخته است .

این پیشکسوت تیم استقلال بیان کرد: با توجه به جذب بازیکنان جدید و تایم هایی که برای بازی در اختیار آنها قرار داده شده است،نشان می دهد،خرید های جدید، بازیکنان قابلی هستند، هر چند گذر زمان و بازی بیشتر کیفیت کارشان را بیشتر ثابت می کند ولی با همه این اوصاف ،استقلال به هارمونی خوبی رسیده و بازیکنان توانمندی در اختیار شفر قرار دارد و دست وی به اندازه کافی باز است و انتظار بازی های خوبی از استقلال در نیم فصل دوم می رود.

وی اظهار کرد:استقلال دو جام در پیش رو دارد، یکی لیگ برتر که باید تمام تلاش و توان خود را برای رسیدن به سطر جدول و قهرمانی لیگ برتر بکارگیری کند دیگری جام باشگاه های آسیا است، با توجه به اینکه استقلال در گروه سختی هم قرار گرفته لذا باید برنامه های ریزی های لازم را برای ارایه یک بازی خوب و پر قدرت اتخاذ کند.

نوری با بیان اینکه بازی با تراکتور سازی شرایط خاص خود را دارد افزود: تیم تراکتور سازی دارای بازیکنان جوان،خوب و گرانقیمت است، سه کاپیتان تیم ملی در این تیم حضور دارند، بنابراین در صورتی که استقلال بتواند بازی خوبی را که در مقابل پیکان ارایه داد در برابر تراکتور سازی هم به نمایش بگذارد، پیروز میدان خواهد شد،هر چند شرایط برای آبی ها در مقابل هواداران دو آتیشه و تعصبی تراکتور سازی بسیار سخت است چون تراکتورسازی به نحو احسن از شرایط میزبانی‌اش استفاده خواهد کرد به هر حال امیدواریم استقلال با پیروزی در این دیدار مسیر خود را برای قهرمانی در لیگ برتر و در ادامه در جام باشگاه های آسیا هموار کند.

وی تصریح کرد: بازی با تراکتور سازی 6 امتیازه است،این تیم از لحاظ مالی توانمند و دارای بازیکنان خوبی است، از سوی دیگر این بازی برای استقلال سرنوشت ساز است در صورتی که پیروز میدان شود می تواند برای سطر نشینی با تیم دیگر به رقابت بپردازد در واقع دیدار با تراکتورسازی را می‌توان حساس ترین بازی نیم فصل دوم این تیم دانست.

این پیشکسوت تیم استقلال با بیان اینکه نقاط قوت استقلال،خط میانی و خط حمله آن است افزود:ا ستقلال در خط میانی بازیکنان گلزنی دارد که می تواند با اضارفه شدن به خط حمله ،بسیار مثمر ثمر باشند ولی نقاط ضعف تیم ،خط دفاعی آن است که در صورت تحت فشار قرار گرفتن مشکل ساز می شود لذا در صورتی که خط دفاعی استقلال منسجم و درست مدیریت شود خطر کمتری تیم را تهدید می کند.

وی ادامه داد: پژمان منتظری بازیکن با تجربه ای است در صورتی که بازیکنان جوان شرایط خوبی داشته باشند و بتوانند خود را با تیم هماهنگ کنند و خط دفاع هم با تمرینات و برنامه های خوب ترمیم و اصلاح شود، صد در صد استقلال می تواند در نیم فصل دوم موفق شود.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه