اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار/ 200 دستفروش میدان آزادی ساماندهی شدند


اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار/ 200 دستفروش میدان آزادی ساماندهی شدند

نژادبهرام با اشاره به انجام اقدامات اولیه برای ساماندهی دستفروشی در تهران، گفت: حدود 200 نفر از دستفروشان با توجه به سابقه حضورشان در میدان آزادی، ساماندهی شده اند.

«زهرا نژادبهرام» درخصوص ساماندهی مشاغل سیار و دستفروشان به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر تهران، در صدو بیست و سومین جلسه شورا طرح «ساماندهی مشاغل سیار و بی‌کانون در شهر تهران » را تصویب کردند.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: طرح ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون در شهر تهران تصویب شد و کمیته برنامه ریزی آن تشکیل می شود و امیدواریم بتواند برنامه مشخصی برای ساماندهی این مشاغل تدوین شود.

نژادبهرام گفت: شرکت ساماندهی، اقداماتی انجام می دهد. ما نیز پیگیری هایی برای ساماندهی دستفروشان را طبق مصوبه ای که سال 85 داشته ایم، انجام می دهیم.

وی با بیان اینکه اولین اقدامات ساماندهی دستفروشان در میدان آزادی انجام شده است، خاطرنشان کرد: حدود 200 نفر از دستفروشان با توجه به سابقه حضورشان در میدان آزادی، ساماندهی شده اند.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فضایی به طور موقت در اختیار دستفروشان میدان آزادی قرار گرفته است، گفت: در تعریف سد معبر به یک جواب مشخص برسیم، در آن صورت می توانیم به ساماندهی دستفروشی و مشاغل سیار بپردازیم.

نژادبهرام توضیح داد: دستفروشان میدان آزادی که توسط یک شرکت پیمانکار ساماندهی شده اند، در زمان مشخصی می توانند به عرضه کالاهای خود بپردازند و اگر خارج از آن زمان مشخص شده، فعالیت کنند با آنها برخورد خواهد شد.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: حداقل تا 6 ماه هزینه ای بابت استقرار و ساماندهی دستفروشان میدان آزادی گرفته نخواهد شد تا صاحبان مشاغل سیار بتوانند به یک وضعیت مشخص اقتصادی برسند و خودشان را پیدا کنند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403