دسترسی مردم روستای زنوک خوسف با خارج روستا قطع است


دسترسی مردم روستای زنوک خوسف با خارج روستا قطع است

رئیس جمعیت هلال احمر خوسف گفت: دسترسی مردم روستای زنوک دهستان براکو در بخش ماژان خوسف، به خارج از روستا به دلیل بارش برف و تخریب راه، امکان پذیر نیست.

«محمد ولی زاده» امروز (۲۴ بهمن) در گفتگو با خبرنگار شبستان در خوسف، اظهار کرد: مسیر راه روستای زنوک در دهستان براکوی شهرستان خوسف به دلیل جاری شدن سیلاب و بارش برف تخریب و مسدود شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر خوسف ادامه داد: با پیگیری های هلال احمر مشخص شده که مردم روستای زنوک از لحاظ برق، آب و گاز و خوراک مشکلی ندارند.

ولی زاده همچنین درخصوص گم شدن مردی در روستای بیشه خوسف اظهار کرد: این مرد چوپان بوده و دو روز گذشته از محل خارج شده و تا دیروز ساعت 10 به خانه مراجعه نکرده بود که راس ساعت 10 از طریق پاسگاه و مردم محلی، هلال احمر باخبر شد.

وی ادامه داد: یک تیم موتور سوار و دو تیم نیروهای امدادی با ماشین های مجهز به خدمات امدادی به محل اعزام شدند ولی قبل از رسیدن به محل، این فرد توسط نیروهای انتظامی و مردمی پیدا شده بود.

رئیس جمعیت هلال احمر خوسف گفت: در روستای بیشه سه خودرو در مسیر رودخانه فرو رفته بود که به دنبال ارسال دو ماشین سنگین، نیروهای امدادی نتوانستند این خودروها را رهاسازی کنند ولی مردم درگیر در این خودروها، امدادرسانی شدند.

ولی زاده افزود: سه تیم امدادی در پایگاه های شهرستان، دو تیم 6 نفره در مرکز شهرستان و یک تیم در بخش ماژان و یک تیم موتور سوار در آماده باش کامل هستند تا افراد درگیر سیلاب و برف را امداد رسانی کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون روخانه های خوسف جاری و گردنه خلیران توسط گروه های امدادی هلال احمر، برف‌روبی شده است، افزود: بیشترین بارندگی در شهرستان خوسف متعلق به مزار شاه سلیمان علی در منطقه ماژان است.

رئیس جمعیت هلال احمر خوسف از اعزام تیم امدادرسانی به منطقه عشایری خوسف خبر داد و گفت: در صورت وجود مشکل مواد غذایی در منطقه عشایری، امدادرسانی انجام شود.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس