پایان هفته بارانی پایتخت/ آغاز دور جدید بارش ها از شنبه


پایان هفته بارانی پایتخت/ آغاز دور جدید بارش ها از شنبه

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور، گفت: سامانه بارشی روز شنبه ( 27 بهمن) در کل کشور فعال می شود.

«احد وظیفه» درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان گفت: امروز ( چهارشنبه 24 بهمن) سامانه بارشی از شمال شرق کشور خارج می شود و در این روز بارش پراکنده، وزش باد و کاهش نسبی دما در شمال شرق و شرق کشور پیش بینی می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: امروز در سایر نقاط کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، غلظت آلاینده ها افزایش می یابد.

وظیفه با اشاره به پایداری وضعیت جوی در اکثر مناطق کشور، گفت: پایداری هوا تا روز پنجشنبه ( 25 بهمن ) نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از غرب و شمال غرب به کشور در اواخر وقت پنجشنبه، خاطرنشان کرد: روز جمعه ( 26 بهمن) در دامنه های زاگرس مرکزی واقع در نوار غربی بارش برف و باران خواهیم داشت.

وظیفه با اشاره به گسترش بارندگی در بخش هایی از جنوب کشور و در استان های فارس و بوشهر، گفت: روز شنبه ( 27 بهمن) سامانه بارشی در کل کشور فعال می شود و بعدازظهر همان روز از میزان بارش ها در نیمه غربی کشور کاسته می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان تهران امروز ( چهارشنبه ۲۴ بهمن) صاف، گاهی وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوا در گرم ترین زمان 11 و در سردترین زمان 1 درجه بالای صفر پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه آسمان تهران روز پنجشنبه کمی ابری، به تدریج نیمه ابری، در اواخر وقت ابری با احتمال بارش باران خواهد بود، افزود: نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده دمای هوای تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه در گرم ترین زمان 12 درجه و در سردترین زمان 2 درجه بالای صفر پیش بینی می شود.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت